fredag imorgon?

Shit vad veckorna går fort!!
Var på jobbet förut och var tvär säker på att de var onsdag, men så börja folket tjöta om helgen och fråga vad ja skulle göra imorrn...
-inget tror jag väl svara ja lite segt.
-Skönt att ha en lugnt hemma fredag svara dom då.
-Va vad fasen är de fredag imorrn?!
Haha folket trodde ja va helt efter och skoja me dom :p men så blir de väl antar ja, när man har roligt går ju tiden fort sägs de ju =)

Så är jätte glad idag...för nu är de ju bara två dagar kvar till lilla emo fyller....då ska hon få en fin present ;)

Igår tog ja en avkopplande spa stund för mig själv, stängde in mig i badrummet och tog ett härligt skumbad med massa bra produkter och tända ljus, och den härliga nackkudden i badkaret gjorde de ju inte sämre om man säger så...njöt till fullo...tills ja satt ute i solen på jobbet och tog en cigg då patrik fråga om ja hde byt avdelning på jobbet eftersom var ja eftersom vi inte setts på länge....sa då att ja varit i asien i 7 veckor och han skrattar och säger-då måste du varit vit som snön innan eftersom du inte allst är brun nu!!
Fan då såg ja ju att all jäkla färg försvann i mitt sköna bad igår-tusan! Ja som va så brun förut =(
Men som dom säger i australien-shit happends end then you die! Dom killarna var för sköna =)

Nä nu ska ja ut på balkongen med en go bricka med glas och lite andra mumsigheter....ska även ringa sandra-är ju så tråkigt att skriva över msn....allt är ju bättre in real life ;p

Chippens, nu drar ja till solen =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0