Första dagen på en ny vecka!

Måndag förmidda...och man har redan kommit hem från jobbet. Nu känns det absolut som att semestern är ett avslutat kapitel =( Gud, seriöst...saknar morgorna då man slängde på sig bikinin och bara en sarong över, sen gick man bort till en av resturangerna och åt något gott till frukost-färskpressad frukt och en clubsandwitz...mm. Sen var de raka vägen ner till stranden som gällde...haha vi fick en hel del goa stunder där vi tre....

När ja öppna yterdörren förut när ja kom hem så välde de bara ut post...hatar reklamen!
Men de var en hel del roligt oxå...mina örhängen ja beställde förra veckan och Jonas töjningssmycken hade kommit,
polisanmälan för inbrottet i bilen (torsdagen innan vi kom hem hade de varit nio inbrott i bilar på våran parkering-nästan alla hade sönderslagna rutor-men inte våran som tur va...måste varit små ungar eftersom de var rent svineri, hade snott sterion, kupevärmaren, cdskivor, ett lipsyl, en halsduk och dessutom hällt ut bilschampoo i baksätet-sjukt onödigt) och även mina pärlor ja beställde i fredags =) Har ju som sagt börjat göra lite smycken då ja inte har så mycket annat för mig :p

Nu ska ja ta en bit hallon/blåbärspaj och gosa ner mig i soffan ett tag....får väl se om ja hittar på något radikalt senare =)


Underbar syn att börja en dag med...
Patong (phuket island)

Lämna ett spår
Postat av: Emelie

När ska du bjuda mig på paj då? =)

2009-03-09 @ 19:35:34
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0