Trött...utsleten?

Jupp, nu sitter man här i soffan efter en dag med massa saker avklarade från cheklistan....
Vaknade och små glodde på tv en stund, åt en snabb frukost, hoppa in i duschen och gjorde iordning mig, sen bar de iväg till Lidköping....gick rätt fort hos tandläkaren...tog bara lite bilder och fick en ny tid nästa år.
Men eftersom att dem tog in mig nästan en halvtimme efter de att ja hade min tid (vet dock ej varför) så ble v de inget stopp hos sebbe eller rasmus...men hade ju telekontakt iaf-de är ju så grymt tråkigt att köra bil själv....fast då brukar ja ju släppa loss och sjunga me i sångerna som spelas ur cdsterion :p
Åkte raka vägen till min mor, där väntade min favorit mat! Mmm friterad pizza=de bästa i världen! Tätt följt av min mors slottstek med gräddsås ♥ Tack mamma för att du ställde dig och gjorde de åt mig-tar ju flera timmar-du är bäst!
Träffade både sussie och joppe hemma hos mor oxå...var ruggigt länge sen man såg nån utav dem-och gud så fina ni blivit!
Efter att mina småsyskon hade busat klart me mig och visat de tre små kattungarna så fick ja bråttom att hoppa in i bilen igen. Mötte upp jonas i Vårgårda och åkte snabbt iväg till mötet...var skönt att få lite frågetecken utrett, alltid gött att snacka med "proffsen"...men har kommit fram till att vi ska kolla runt lite till med lite andra "proffs" oxå...de är ju bra att höra flera olika sidor på saker och ting!

När vi var färdiga där åkte vi äntligen hem...var skönt att få bara hålla om varandra i soffan...har ätit lite godis och kollar på "hjälp ja är med i en japansk tvshow" hahaha idiotiskt tvprogram egentligen-men fy fasen va kul de är! Hade gjort vad som helst för att få vara med på de tävlingarna =) Nu skulle ja ha gått och lagt mig för en stund sen men var ju bara tvungen att vänta på att "blomstertid" skulle börja...ett program ja inte riktigt vet om ja gillar eller avskyr ännu...men de är ändå en bra grundidé som dom har =)

Gud vad ja ble vsugen på frukt, vet inte va de är med mig men igår köpte ja massa körsbär, kiwi, dragonfruit och honungsmelon...mmm så gott.....har blivit beroende av de tror ja...gjorde en super go fruktsallad uav de igår...finns lite kvar i kylen-borde kanske ta lite nu...de är ju synd och skam om de ska få ligga i kylen i sin ensamhet och längta efter mig.....hahaha nä nu är ja övertrött så de skricker om det!

Ska kolla klart på de nu innan ja ska sova, ska ju upp imorgon bitti klockan 7!! Sandrabus kommer hit vid åtta oc då ska vi till borås....ska klippa mig och färga håret-jippi! Jonas tycker att ja ska klippa av allt till "robinfrisyren" som var så poppis för typ 10 år sen...ni vet med superkort i nacken och längre i fram...blev jäkligt taggad på de men ändå har ja ju sparat ut så långt nu :/ hmm ja de är en svår fråga detta...ska man ha långt elle rkort på sommaren? skönare med kort när man badar ch är varm men sjukt snyggt med långt och göra fina sommar frisyrer...nää blir knäpp när ja tänker på de-ger tjejerna på salongen frihänder i stället-blir lite mer utav en överraskning när dom vänder mig till spegeln igen =)

ha de gött alla plommon där ute....nu ska ja dra mig tillbaka :p

(eftersom de inte går ladda upp bilder på bloggen nu så får ja väl helt enkelt hoppa över de ;p )

Lämna ett spår
Postat av: Jennie

Sv: hehe japp nu vet du det :D O den är verkligen sevärd med^^ O tack så mycket, din är oxå fin, brukar kika in här lite då o då =) Kram

2009-06-05 @ 09:47:00
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack, va roligt att du tycker det =D Japp den är hyrd på Stefans foto i Vara, det är ju han som jobbar där som har gjort den =)

2009-06-06 @ 19:57:59
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hejsan! hur blev det med håret?

Tycker den frisyren med kort bak å längre fram är skiiitsnygg =D Åå det är gott med kortare på sommaren. Puss //Jennifer

2009-06-08 @ 12:15:53
URL: http://jejjeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0