Tråk!

Hoppsan hoppsan...nu är de länge sen ja skrev =( Men de kan bero på att ja inte hunnit...har haft fullt upp i flera dagar....så nu är ja helt slut!

I fredags så hade ja o darlingen en myskväll här hemma...var skönt att få¨vara helt ensamma och bara bry sig om varandra, de är viktigt i ett förhållande. Dock var ja rosenrasande på honom när ja upptäkte att han hade spillt svart färg på min splitternya klänning =( gud va ja blev ledsen...hade verkligen sparat den för att ha på något lämpligt tillfället (vilket skulle varit dagen efter detta hände!) Söt som han är så fick han bort fläcken efter ett tag....men då har de ist blivit en ny fläck utav medlet han tog bort den första fläcken me!! Ghaaaa så iriterande....men mne han har lovat att köpa en ny åt mig =) Egenligen ska man ju inte bry sig om de matela sakerna i livet...de är ju personerna och all kärlek runtomkring som gör livet värt att leva....och jonas är just den för mig som får mig att vara lycklig =) tack för de babe!
Lördagen startade med frukost och sådant som hör till...och sedan åkte vi (ja &darlingen) till emelie i Vara =) självklart var sandra och kvicki där...riktigt trevligt faktiskt! Grillade, solande, tjöta skit, spela tennis och skrattade som bara den...men alla lyckliga sagor har även ett slut så tillslut åkte vi hem för att förbereda oss inför kvällen. Ja hade planerat att bli fullast i stanmen innan ja hann öppna min vinare som ja köpte på systemet samma dags hade jonas redan tagit en öl- hmm jajaj då fick ju ja köra-ännu en kväll! Blä va tråkigt, eller nja ja kör gärna eftersom ja har insett att de är så jobbigt att vara bakfull och förstöra en hel dag för de men när man verkligen är sugen på att sopa då blir man ju mindre glad. Men hur som helst så kom svante och alexander hit, satt på balkonen i kvälls solen och götta oss med ett par öl (eller ja dom då) och tjöta om allt möjligt men mest hus och tatueringar =) Åkte sen till peter som fyllde år...skulle bara varit där "en stund" så vi kunde åka på en annan förfest innan värdshuset så ja oxå kunde börja festa till de....men som vanligt så fastnade vi där ute ;p
Kom in till vårgårda halv tolv igen...ovh då bjöd Jonas mig på inträdet (som han brukar göra) men sen tog han min hand och ledde med mig till baren och fråga vad ja ville ha-och fortsatte så hela kvällen...hihi så himla söt han är! Han är ju sådan i vanliga fall oxå men inte på de viset utan han brukar gå själv fram till baren och komma tillbaka med något till mig...men som alla andra par som är kära så märker ni oxå skillnad på era partners ibland-de tillfällerna man bara vill hoppa upp och pussa honom tills han stupar :p Slutade me att vi gick hem lite tidigare, ville ha lite "ensam tid" innan svante kom hihi.... =)

Söndagen så tillbringade vi me svante hemma hos oss tills vi hade diskuterat klart va vi ville ha för mat-kunde inte komma överens så de fick bli pizza! Mumma, tror helt seriöst att BARRY´S i vårgårda gör världens godaste pizzor-och ja har ätit pizzor på många olika resturanger! Fy de är så de k****r i munnen =) usch vilket språk ja använder!
Efter de så åkte vi till jonas föräldrar, ja la mig på deras stora terass i en solstol med min bok och solade medans älsklingen greja något me bilen....sen gjorde vi iordning oss och åkte till göteborg me hela jonas familj =) kolla in Lisas nya lägenhet, fantastiskt fin var den, tog båten (snabbälven heter den) till andra sidan gbg och sen strosa vi runt till resturangen "rumpan bar". Haha de är väl ändå de konstigaste namnet på ett matställe ni har hört eller?! Jaja hur som helst så har dom suverän mat så ja var nöjd...och även jonas mor som var glad att bli firad utav oss alla, men de är hon värd =) Åkte sårvagn och gick i affärer lite oxå, väldigt mysigt måste ja säga. De blev en sen hemkomst så vi somna som stockar sen.
Måndagen: Ja hade bestämt mig för att ta tag i saken och ta min in till arbestförmedlingen för verifiering, men när ja kom dit så var de stängt! tråk! Emelie hade fullt upp, sandra och micki lika så och även min bror så ja drog hem till mormor som fyllde år och fira henne lite tidigare en beräknat och sen åkte ja vidare till lidköping! Hämtade upp sebbe för att sen åkta in och leta efter den klänningen som ja vill ha (en likadan som jonas råka paja) men hitta den ej, eller jo men inte i min storlek =( Sen hämta vi upp rasmus tegel och då ströga vi mest omkring...sen blev vi hungriga så vi drog till roma...och då ringde petrus...så när vi var mäta och belåtna drog vi till skogshyddan och gick längst stranden med patricias hund och sen fika vi...eller ja de flesta iaf =)  Efter de så åkte vi in till stan för då börja ju karnevalen, var kul att kolla på den...har ju aldrig sett den utan bara varit med i den om man säger så...men ja säger bara de-herregud va en del såg ut hahaha så kul!
Tillslut drog vi och då blev de småbåtshamnen på en filt som gällde...hade starka funderingar på att supa till de ja me med sebbe rasmus och petrus men ja o apell var nyktra och duktiga...men ja har seriöst lika kul då se de stör mig inte så mycket =) Blev en sväng ut till jung och saleby oxå, och fråga mig inte varför :p Blev en riktigt sen natt så ja sov över hos sebbe!
Tisadag: Vaknade och såg de fruktansvärt dåliga vädret...fy fasiken! inget kul allst, särskillt eftersom ja o sebbe hade tänkt ligga på hans altan och ola hela dagen. men då tog ja mig i kragen, åkte hem till min mor, och en snabbis till min syster...och ja säger bara de-GRATTIS TILL ER! Efter de blev de arbetsförmedlingen, ble vriktigt förvånad då de tog samanlagt med vänte tid m.m bara 10 minuter! jippi, arbetsförmedlingen är kanske inte en sån partypopper ändå :p
Sen blev de massa mys när ja kom hem till min älskling igen =) känns som en evighet när man är ifrån varandra!

Och idag är de onsdag och ja vaknade super tidigt...var fin blå himmel oc sol...tills de förbaskade molnen kom =( Men rätt va de va så ringde min far och ville att ja skulle komma ut till Rasta och äta frukost med honom (han är lastbilschaffis) och självklart hoppa ja in i bilen och åkte dit. Slutade me att ja åkte me honom ett par timmar, hamnade i tibro, ulricehamn och skara innan han göra hem mig igen....måste erkänna att de är hur gött som helst att åka lastbil! Har till och med åkt med min far till spanien i lastbilen när han körde utomlandsturer =) så massa fina landskap där uppe i hytten =)
Nu är ja nyss hemkommer och har satt på ugnen...ska laga riktigt god mat idag-fläskfile och bearnesås! Gött!!

Nu måste ja kila innan ja fstnar här i soffan :p kramkram
Min far, farfar och lillasyster Sara =)


Härliga gänget =)

Lämna ett spår
Postat av: sandrew

jösses vilken dag du har haft då baby=) så roligt att se lite annat,,, vi har inte gjort så mö,m, micki gjorde ju klart sin tattoo ida,,, nu e jag hemma o ska mysa med katterna ikväll tänkte ja,, Jaja,, god natt min älskade älskling så hörs vi mer i morron,, måste ju planera LÖRDAGEN=)=)=) pizzzz

2009-06-03 @ 20:23:06
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0