Sorg är inte lätt!

Fy fasen, sorgen som ja såg idag var så äkta, så tung och så himla himla fin!
Kan inte för allt i världen beskriva hur den släkten, deras nära och kära är emot varandra.
Det är en gåva att få känna den släkten, att få vara en del utav dem.
Att se alla gråta och sörja känns tufft.

Har aldig tidigare i mitt liv varit på en begravning, var inte enst på min lillasystersbegravning. Men den första var för jonas kära morfar i mars i år. Och idag var det urnsättning...ett avslut för vakumet som varit över allesammans.
Var en speciell känsla i kyrkan då Diana bar ut urnan och vi gick mott hans sista viloplats. Solen lös och alla vackra ord från prästen fick mig att rysa....klarar inte av ledsamheter...jag är ju så blödig utav mig så klart som tusan att ja grät och vem skulle inte ha gjort de som har träffat deras morfar-en riktigt trevlig o omtänksam man! Minns första gången ja träffa honom, hahhaa ja då fick han mig att skratta och rodna mitt i all spänning. Tack gode gud att det kom så oväntat, att han slapp lida...och att han fick göra de han älskade att göra in i de sista!

Sitter i soffan nu och funderar på hur man ska göra i helgen...vill följa me till Grebbestad i helgen och Jonas håller på o tjötar ihjäl sig att ja ska följa med...hmm voe ju kul. Dom har bokat sex platser på campingen åt oss, är ju ett stort gäng som ska dit....vilket gör saken ännu roligare! Och de bästa utav allt är att Sandra, Mp och sebbe följer med!
Men...
De finns alltid ett men...och de är de förbaskade vädret!!!!!
Känner inte för att slänga ut tusentals kronor på att få sitta i förtält hela midsommar och ta skydd från regenet.
Men...
När vi var iväg förra året på stochampionatet var de oxå dåligt väder men vi hade fruktansvärt kul ändå!
Men...
att allt blir blött, fuktigt och jobbigt är inget ja längtar efter direkt!
Men...
samtidigt vill ja verkligen inte vara utan min älskling i fyra dagar!

Ja som ni märker så är de hundra tankar på samma gång och ändå kommer man inte fram till något vettigt. Så nu blir de så att ja åker till sandra i morgon bitti och tjötar me henne om hur vi ska göra, ska kolla på olika vädersajter m.m och så innan vi bestämmer oss till 100%

Igår kväll satt ja o kolla på nätet, på våran semester. Har inte heller där bestämt mig hur ja vill göra...det ena alternativet, de andra eller kanske bådeoch?!
Ska nämligen göra en annorlunda semester i sommar...eller ja annorlunda är den väl inte men oftast brukar man göra på ett annat vis...men ja vill mer, ha mer, se mer och uppleva mer!
Finns två alternativ ja är väldigt inne på nu...har surfta omkring lite för info om de...och de visa sig att till och med ving har de utbudet-trodde dom bara hade charter resor me flyg :p Men varje dag lär mig sig något nytt!
Syster Kicki skrev igår...var på väg in till manhattan...skulle göra stan och dricka mera vin skrev hon! Hmm blir lite orolig, New York är ju inte litet direkt...större än bangkok och då är de gigantiskt kan ja lova...shit. Men hon passar verkligen in där...skulle inte förvåna mig om hon flytta dit...min lilla prinsessa!

Nä nu funderar ja på o baka bröd eller något...är gött sugen på de!


Lämna ett spår
Postat av: sandrew

Ses i möra snuttebullen,, =) kommer npog inte kunna sova med alla mina tankar om morgondagen,, pösss

2009-06-17 @ 21:06:18
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0