Sms trackad!

Jupp de kan man lugnt säga...sitter o smsar med fyra personer samtidigt...hmm blir lite jobbigt efter ett tag...så ja måste nog ut o röka snart...har bara rökt en cigg idag än så länge så ja är rätt duktig faktsigt =)

I fredags hann ja aldrig börja me maten innan älsklingen ringde o fråga vad ja gjorde och sa att ja skulle göra mig iordning och komma ut på parkenringen om 20 min...då skulle vi till pizza house och äta med pettson, mattson, bengtsson, bjälke och tim....och sagt o gjort så blev de så...simsalabim bara! Sen blev de en snabbis till systemet...hem igen så älsklingen kunde duscha och sen drog vi allesammans hem till Linus o sofia i alingsås...blev en helkväll där i alingsås i öltältet o på krogen...men humöret var ändå inte på topp, och de var regnets fel....blir skit grinig när de regnar ju :/

Lördagen vakna ja upp o jonas rätt tidigt...men var sega i soffan hela dagen...städa iordning efter förfesten och hittade då nallen jonas vann till mig...så söt!! Han är klart bäst i världen! På kvällen åkte vi till bjälke, han hade ordnat födelsedagskalas åt sin tjej sabina som fyllde 21-grattis ännu en gång =) Var även gött me jordgubb o hallontårta...love it love it! Jonas blev ju även på tvingad ett par groggar där för man fick tydligen inte vara nykter (förutom jag då eftersom dom ville ha någon som körde :/ ) haha ja vad ska man säga egentligen :p Fick köra killarna till alingsås efter de, stannade o tjöta en stund o sen åkte ja o jonas hem....skulle festad med dem även den kvällen...eller ja jonas skulle göra de o ja skulle gått till hotelet me linus sofia o lisa men ja o babe bestämde oss för att lägga oss tidigt så vi kunde åka till ullared på söndagen =)

Sönadgen. Åkte iväg till ullared, en halvtimme efter vad vi tänkt...blev morgonslöa o myste...men kom fram tillslut =)
Köpte massa roliga grejer...men mest till lägenheten...allt ifrån en äggklocka till en grill, verktygslådor och tavelramer...ja ni förstår konseptet :p tycker de är så kul att köpa nya saker till bostaden...få lite att pilla och dona med...så nu har ja storslagna planer här hemma =)Köpte även en bh, fyra leggins, fem par jeans, två klänningar, två kjolar, en tjocktröja och en body....gött att ladda garderoben igen =) Inte så mycket för att vara ullared men de fanns inte så mycket snyggt...men hallå hur kunde ja glömma att säga att ja har köpt ett par ilrosa.......*trumvirrvel*...........haremsbyxor!! Hahaha ja som har lovat mig själv och tll och med skrivit här hur fulla ja tycker dom är!! Och tro mig, de tycker ja fortfarande att dem är, även jonas för han vill inte vissa sig bevid mig när ja har dem hahahahaha....men gud i himmel vad sköna dom är!!! Och ja bryr mig inte alltid hur ja ser ut...bara ja är bekväm...särskillt när ja är hemma och inte ska träffa någon. så nu kan man även checka av haremsbyxor i garderoben (inte så fullts så stolt kanske :p )

Måndag: Ja igår så var ja på kurs på jobbet mellan tio och halv fem...fick lära sig om mediciner, alzaimers, demens, insulin, vård i livets slutskede och blodtryck blandannat. Dock var visste ja de mesta eftersom ja jobbat där ett år men de var gött att få lite upprepning på vissa saker. Och dessutom så fick ja ju en kurs i diabetessprutor, medicin m.m Och i slutet fick vi testa på varandra, fick kolla kompisens blodsocker...ronely skacka fram handen lite lätt åt mig och ja stack henne...hon låg på 4.6....tjöta hål i huvudet på mig att hon ville ta på mig...så tillslut gav ja vika och stack mig själv!! Fy fan vad ja är bra!! Ni som känner mig vet hur stort de är! Men de var gött att veta att ja har ett bra naturligt insulin i mig...så ja har inte diabetes...gött att veta...ja är nämligen lite utav en hypokondriker :p Ska göra min första grundliga hälsokontroll nästa vecka....usch fy fasen kommer dö när dom tar fram den stora sprutan =( Efter jobbet åkte ja hem o laga mat o sen drog vi till garagwet o ficka lite me den lilla bilen och husbilen med pettson...

Tisdagen har bara nyss börjat känns de som men klockan är redan tre...och ja ska vara på jobbet om en timma! Har bara suttit i soffanoch  degat...tjötat me sandra o emelie i telefonen...skulle åkt dit idag men blev ej så. Har diskuterat om vi verkligen ska dra me de andra till grebbestad på torsdag fram till söndag...är gött taggad på de...skulle vara rikgit kul, som alla andra år och resor vi gjort...och dessutom ännu bättre eftersom både sandra o sebbe ska med den här gången! Men som sagt, är de dåligt väder då funderar vipå att stanna hemma och låta killarna dra själva...vill ju inte kasta ut pengar på att sitta i husbilen och husvagnen hela tiden....man vill j ukunna grilla, festa, sola, dansa m.m....

Nä nu måste ja kila...bärjar bli rätt stressad! ha de gött!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0