Måndag.

Den nya veckan har bara börjat och ja har redan fått panik!
Shit säger ja bara, mitt photoshop är ur funktion och ja har tre bilder som ja måste redigera till på onsdag. För då ska dom skickat till redaktionen =( fan dom bilderna ska utt till varenda frisör i hela sverige så ja börjar flippa här...måste få hit pettson som kommer och fixar programet....!!!
Nog om de....helgen den har varit bra, men tyvärr lite tråkig oxå :/
Fredagen spenderade vi mestadels me jonas familj, eller ja vi gick och kolla på lilla isabell som gick ur nian och efter de så åkte ja o jonas, hans bror linus o hans tjej sofia hem till oss...blev att vi tjejer dela på en vinare och killarna drack öl =) hahah men vi kom och snodde några utav dom oxå...vinet råkade ju ta slut ;p
Spelade "med andra ord", "ölspelet" och "jag har aldrig" fy fasen va vi skratta...älskar de först nämda spelat...aldrig trodde ja att ja skulle få höra sådana beskrivingar till de mest enkla små saker =)
Var även i borås på fredagsförmiddagne me sandra =) klippte mig o sen gick vi en sväng på knalleland..hitta mig ett skit snyggt linne, en klänning lite hår snoddar o spännen mm....

Lördagen spendera ja i lidköping, hälsa på min far som hade dragit upp husvagnen till framnäs camping, han ville ju titta på de fina bilarna och dricka öl =) de fick bli lösningen eftersom pappas bil inte är färdig lackerad ännu :( tråkigt, för ja skulle ha kört den annars... Men de var trevligt ändå...fick lite kläder och massa pengar-tack farfar =)
Sen åkte ja o hämta sebbe, gick ett par rundor på stan och träffa alla möjliga människor...riktigt trevligt faktiskt =) Blev ju även att man hamnade på Café & Bar med far och hans tjej...blev gött ölsugen så ja var väldigt nära att ta mig några...men tillslut bestämmde ja o sebastian oss för att åka till almesåsen så ja hoppa över de... Men innan vi drog från lidköping så träffa man både nattis och sen den lilla gräshoppan Tulle! Han är så go när han är just som han är, den busen :p
När vi väl kom fram till almesåsen så blev de ännu mer möten me massa gamla vänner =) sen fick ja ju köra ett par rundor innan ja möte upp sandra o co som var inne o lyssna på björn rosenström (ja har redan varit på han 7 gånger så ja hoppa över de i år ;p ) Då kom över sundberg och amer rusande mot mig...haha trodde han ljög när han smsa mig tidigare på kvällen...men tydligen inte =) Amer är alltid lika kramsjuk, kan inte fatta att man ALLTID är så glad som han är... Kom hem vid fyra tiden och då var ja o sebbe helt slut, han hade suttit och pimplat rödvin medans vi körde en till herrljunga och senare lämnade av pettson och joel...hahaha somna so en stock!

Söndagen spendera ja med min älskade jonas, vi snickrade ihop badstegen som ska vara på flotten i sommar....är ju lite svårt för sådana småtjejer som mig att komma upp hahaha :p ska bli så kul när solen kommer fram och vi kan ta de första båtturerna och badstunderna =)
Sen kom svante oxå, han kunde inte slita sig från oss så vi hyrde film och köpte  grönsaker och dip-mumma! Blev en sen söndagskväll.

Nu är jonas hemma och ja ska göra de sista me maten och sen pussas =)

Världens bästa svärfamilj! Tyvärr var inte deras andra syster me på kortet =(

Sofia =) Fråga mig inte om vad linus gör :p

Nya frissyren som ja införskaffa mig i fredags...blev en stor lugg spm börjar långt upp, ingen bena, blondering och toppning =) tack för sällskapet sandra!

 Pappa vill inte vara me på kort så ofta :p
Farfar o marianne =)
 Min lilla kusin ida visar sann omtanke :p
 En trött tös!

Sara är väldigt gosesjuk varje gång hon träffar mig...så sött =)

Lämna ett spår
Postat av: Jennie

hehe ja det har jag allt märkt nu :D Jag använder en version som heter CS2 :)

2009-06-08 @ 19:50:29
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: sandrew

hehe ja de blev allt göra bra i håret,,,=) kul de ska bli o komma te dejj i morron o sova över,, jag har lite planer på att kanske bära ut jonas så han får sova på soffan,, eller så får han väcka mejj när han åker te jobbet så ja kan krypa ner hos dejj,, Din famn e ju som sagt den som värmer mest,, Älskar dejj, Pöss PÖss

2009-06-08 @ 21:36:34
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Va har du för problem med ditt PS då? Eller va ere du ska ha redigerat? :) Det är fint med Lilla Flisen, just nu ligger hon och sover =) Hon är så snäll så, skriker nästan ingenting och det är ju skönt :) Men man vet aldrig, hon är ju bara 2,5 veckor så ;D

2009-06-09 @ 12:06:19
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Va e de för bilder som ska ut till alla frisörer ? Förstår inte =/ //Jennifer

2009-06-09 @ 17:05:46
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aj då =/ Jag hade ju kunnat skicka över mitt PS till dig via msn men det är ju ganska krångligt det med, o sen skulle det ta en himla tid med. O mitt är på Engelska och =/ Hoppas det löser sig ändå =)

Japp hon va allt planerad lilla Flisan.. Det är underbart att ha barn men man måste veta att man vill med =) Är inte så lätt att ändra sig sen hehe ^^ Hur äre med din pojkvän då, vill han också ha en liten? =)

2009-06-10 @ 13:57:00
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jaha =) meen det är ingen tidning som jag får då ?

Är det matrix egna tidningar eller ?

Kraam / Jennifer

2009-06-10 @ 20:34:00
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Så, nu har jag addat :D Hur gick det, fick du in bilderna? :) Kram

2009-06-11 @ 14:46:59
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tror du missade understräcket igen för adressen är den samma som du skrev sist ;P Okej gött att du fick fixat det iaf, har inte kollat in cs4 men jag är ganska nöjd med det jag har, ibland är ju dom gamla versionerna bättre än dom nya, och lättare med =)

2009-06-12 @ 14:53:58
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0