Lovit or hate it!

Måste säga att ja älskar verkligen min tillvaro...mitt liv, mina vänner och framförallt min underbara Jonas!

Var ett tag sen ja skrev här men de har sina anledningar. Får sammanfatta allt lite kort :p

Åkte som sagt till sandra torsdagen inna midsommar, blev att vi i den husbilen som skulle åkt stannade hemma. Blev självfallet fest vilket inte var meningen...skulle bara upp till tobbe o ta ett par gals vin o spela med andra ord. Men någonstans så gick de över gränsen och festen varade ända in till åtta på morgonen!! Tobbe, petrus, johan, carro, ja sandra och ett par stycken till var det...svinnnnn kul! Svenne banan ägde den kvällen :p
Dagen efter var vi helt slutkörda men efter midsommar middagen var vi på de igen...och då blev de även en sväng till vinninga på fest hos apell...rikgit trevligt!  En vis person följde med därifrån till vara och festa vidare...hahaha ja vad säger vi snadra?! Min älskade jonas var självklart oxå med den här kvällen =)
Lördagen var vi helt helt helt slut men fortfarande festsugna såklart =) drog hem till vårgåda då, jag jonas sandra rasmus tegel och karl a.k.a lrak knilf-hahahaha!
Söndagen spenderade vi med att göra smörgåstårat och kolla på filmer nerknödda i soffan :p

Tisdagen stoppa vi i båten i onungasjön...gött skönt för nu är sommaren verkligen här =)
Onsdagen umgicks ja med mattson tills ja skulle möta evlina på tågstationen...hon sov över efter en mysig kväll med film o chips o dip och en bra dag ute på sjön...var gött o känna vinden i håret i båten och fiska lite  =) torsdagen drog vi till vara där vi umgick med lilla söta emelie =)
Fredagen var vi i vara på jordgubbensdag, trevligt trevligt...träffa massa goa o sköna människor på förfesten o i öltältet =)
Lördagen var de dax för mera sol o bad, åkte me lisa o amon till alingsås o låg på plajan hela dagen...dessvärre var de IS KALLT i vattnet, benen domnade bort bara efter ett par sekunder! Blä. På kvällen var de grillkväll uppe hos bengtsson, trevligt so tusan.....blev rätt sent och lilla jonas var sååååå himla söt :)
Söndagen: Då blev ja väckt av tobbe som ringde, han o sandra ville me ut i båten så vi fyra plus lisa o hennes kille drog dig =) hade med oss grillen, massa god mat, dricka, tidningar, fiskegrejerna och självklart båten =) så nu är även ringen invigd dehär året oxå =) blir min tur nästa gång att åka bannemej =)
Måndag: mööte med kostymnissen...blev lyckat tycker jag =)
Tisdag och de är i nu tid =) idag har ja degat i soffan, inget roligt väder....men överraskade iaf älsklingen i morse med en underbar frukost...tekakor med jorgubbar...mumma! Sen drog vi ju efter han kommit hem från jobbet och kolla in alternativ nummer två....hmm var super vackert men inget för honom o mig och absolut inte våra framtidsplaner :/ annars var de inget fel på det, och vilken utsikt...fantastisk!!
Efter de övertala jonas mig om att äa pizza...hmm ja som hade köpt saker till tacosmiddagen idag...men de får bi imorgon istället då :p
Nu har ja pratat me emelie i telefon hur länge som helst...och ja säger bara de-go girl, go!! haha du är toppen!

Nu ska älsklingen låna datorn en stund så ja får slänga upp bilder sen den sista tiden senare eller imorgon =)

LOVE LIFE!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0