Jisses!

Ja herregud vad ja är dålig ppå att uppdatera...men den här gången är de för att ja inte har orkat...har varit sjuk nu sen vi kom hem från axvalla...inte de minsta kul!!
Men ändå har de varit rätt mysigt, joas har ju oxå varit sjuk så den veckan som har gått så har vi mest myst i soffan, kollat film och bara hållt om varandra...de är verkligen de bästa jag vet!

Fast de blev ju en sväng till lysekil onsdag till torsdag förra veckan, skulle stannat till fredagen men eftersom de regna och var allmänt dåligt väder så åkte vi hem en dag tidigare...sen gjorde ju inte förkylningen de bättre precis. Men trots den korta vistelsen i villavagnen med jonas mor o syster så hann vi med att grilla, spela kort, promenader och ett besök på sjökanten (en riktigt mysig krog) jag var självklart chaffis men trubaduren och sällskapet var toppen =) Innan vi åkte hem så blev de även ett besök hos farmor, hon har sin villavagn permanent på den campingen under sommarhalvåret så de blev en mysig fika och massa gamla minnen som dök upp =)

fredagen så blev de jaccuzibad hos svante...tänkte att ett varmt bad skulle ränsa hjärnan från förkylningen...vilket de gjorde =) blev super glad...men sen blev de bara värre =(
Lördagen var en lugn o mysig hemma kväll igen...film, god mat och min älsklings famn....

Söndag: Jonas åkte iväg tidigt på morgonen för att hjälpa sin pappa bygga något, kom ej ihåg vad de var så ja låg kvar o halv drömde, hade knappt sovit något för den förbaskade förkylningen =( drömde att ja reste utomlands själv och ringde hem till min mor, och i samma ögonblick står mamma och ropar in i brevinkastet!! Ja herregud vad vimsig ja blev...fatta inte om de var i drömmen, eller inte...tog ett par minuter innan ja sprang o kolla vad de var som hände... Efter en liten stunds övertalning så åkte ja me min mor till borås för att hälsa på mormor som ligger inne på sjukhushotelet nu i ett par veckor...var länge sen ja träffa henne så ja kunde inte motstå. När vi kom dit var hon tvungen att dra me oss till knalleland, hon ville köpa nya tröjor för hon hade dåligt med de i resväskan....slutade med att hon hade en helt ny garderob tanten! Mern nu har man en sjukt hip mormor =) Fick även ett par kläder av mamma, halsband, tunika, linne och en as cool tröja med fransar...låter knäppt men den är fräk som fasen =)
Blev att vi åt mat oxå på en resturang, så himla mysigt att umgås bara vi...måste göra om de snart för de finns inga människor i världen som får mig att växa på de vsättet och ge mig självförtroende till att göra allt jag vill!!


Måndag, skulle jobbat men kunde knappt lyfta min egna kropp och framför allt huvudet vägde en miljon kilo! Ingen rensvenka men orkar inte bry mig för tillfället...

Tisadag, skulle varit hos läkaren på morgonen...skulle tagit blodprov för o kolla om ja blivit allergisk mot något och även en hälsokontroll...och twinrixsprutan...men självklart gick ja o hyperventilerade dagen innan så ja ringe o avbokade besöket....fattar inte att ja är så löjlig! Ahhhggg blir så förbannad på mig själv, så arg att ja börjar gråta-vet att de är fjantigt och att de inte gör ont men kan inte hjälpa de!
Sen var de ju en speciell person ♥ som fyllde år denna dagen-min älskade jonas!! Blev en del presenter här hemma, bakning av tre tårtor, gäster här hemma o sen åkte vi till hans föräldrar för att fira honom och hans tvillingbror...så himla mysigt!


Onsdag-ÄNTLIGEN SKA JA JOBBA!  Ska jobba i kväll...hoppas att de går bra, att kroppen inte säger emot och att de blir ännu värre....vill verkligen inte vara borta från jobbet mer...nästan så ja saknar de-konstigt nog :p

De kommande dagarna i veckan ska ja jobba (till fredag) och sen är de ju cykelfestivalen här i byn....super kul verkligen! Så de blir en del vänner, alkohol och öltält =) Min sandrabello kommer hit på fredag o stannar tills söndag-jippi!

Nä nu får ja gå ut till grabbarna på balkongen, de är kafferep och cigg....
ha de bäst allesammans!

Och till dig emelie-står bakom dig till hundra procent....hur du än gör! Älskar dig gumman-kör hårt!



Trion som drog till värdshuset, riktigt trevligt...dock nån vecka gammal bild

Jag o farmor =)


Minnesvärd kväll =)


De goaste bröderna =) Grattis till erat 23e år!

Lämna ett spår
Postat av: sandrew

japp jag kommer så tidigt ja kan.. ska bara hem o duscha efter jobbet.. Sen blir det kul kul=) Bilden på min sida togs den kvällen vi va hos mejj o spåra ur lite :P Älsk

2009-07-29 @ 21:10:25
Postat av: Jennifer

Hade du stannat i Lysekil till fredag så kanske du hade träffat mig ;D Jag kom dit på fredagen ;D Hehe .. =) Hur är det med dg annars då ? Puss

2009-07-30 @ 11:56:01
URL: http://jejjeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0