COOOOOOOLT!

Kolla in vårgårda.nu...och klicka på webbkameran...de är dirket sändingar från torget =)
Tror ni att vi kommer synas imorgon eller =)

Just nu är de fest här hemma, som ja lite motvilligt gått med på...ska nämligen jobba imorrn :/ de suger i öltarmen nu alltså när alla sitter här och groggar....
Det kommer och går folk hela tiden, från de gamla vanliga till helt okända...men de är ju alltid trevligt!

Men har ställt ett krav på Jonas angående att dom är här ikväll...och de är att ingen, och då menar jag ingen kommer hit efter att dom dragit till öltältet senare...orkar fasen inte gå o lägga mig o sen vakna mitt i natt av att dom ska ha efterfest och sova här-som alltid annars....har inget emot de i vanliga fall men är så himla himla trött nu när ja jobbat två dagar och fortfarande är lite halv sjuk....annars är ju alla välkomna som vanligt så att säga :p

Föresten så "bestämdes" en grej igår när vi fika på balkongen...och blir de så....ja då kommer ni få se en Linda som blir så glad att hon kan hoppa bangyjump utan att tveka! Vi fyra, och alla äventyr...ja de kan inte bli bättre...men som sagt måste vänta på svar i två veckor :/  och de kommer göra mig galen!

Nu måste ja dra, de händer massa grejer i köket, kan bara ana vad de är :p

Lämna ett spår
Postat av: Jennifer

Ja de hade vart skoj om du va kvar men nu va de inte så =/ tråkigt ..

Jo allt är bra med mig . Hoppas du är frisk snart då . Ikväll är de lite motvilligt fest hos mig . HAHA ^^ Vill hellre va nere å grejja färdigt min salong faktiskt ! Ha de bra .. Puss

2009-08-01 @ 11:20:20
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det är lite struligt just nu mellan mig och Kaj bara. . Man kommer ju oftast inte undan bråk och konflikter i ett förhållande, fast man skulle önska det. Jorå men jag mår fint, de e bara de att man blir lite deppig när sånt händer. Kram

2009-08-02 @ 10:33:59
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0