1 vecka!

Som vanligt har de varit dåligt med inlägg här på bloggen...närmare en vecka sen ja skrev något så ja får göra en snabb uppdatering här för ja kommer inte hinna de imorgon.

Tisdag: Åkte till emelie efter jobbet. stannade där över natten (vilket står i mitt förra inlägg såg jag nu).

Onsdag: vaknade upp vid tolvtiden av att tobbe väckte oss...han näst intill drog med oss till lidköping. Så efter en stunds övertalning så åkte jag, emelie och lilla annie med honom, johan, lilla emil och johanna ut i skärgården utanför lidköping med johans båt. Tog med oss grill, god mat, fika, badkläder, musik och fiskespön....kan man önsa sig något mer än så på en öde ö med solsken och goda vänner?! nopp inte jag iaf :p hade en toppen dag...tills himlen öppnade sig och de spöööööregna i samma ögonblick somvi kom tillbaka till hamnen som tur var.
Eftersom klockan blev mycket så stannade ja över hos emeleie en natt till då hon skulle jobba så ja stanna med lilla dockan annie =)

Torsdag: Vaknade och tog en lugn dag, tills vi bestämde oss att dra med sandra till lidköping, hon behövde handla legins tills helgen.....tyvärr så var de inte bara hon som hitta massa roligheter ;) Ja fick köpt en underbar blå tunika, får ta bild på den någon gång! Ett supersnyggt linne, örhängen och en vit skönhet som ja ska ha nästa gång jag går ut =) Vandrade runt i hela stan, träffa massa människor som man hade glömt av att dom fanns...vissa till positiva intryck en endel hade man helst velat ha kvarglömda...blä säger jag! Inte för att ja brukar snacka skit om folk så va men ibland är de tvundet...fattar inte hur endel människor fungerar!
Åkte hem och mös med älsklingen när han kom hem efter jobbet. Ringde runt och disskuterade helgen som skulle komma.

Fredag: Förmiddagen gick åt till förberedelser så som systemet, packning, handling utav mat och sista fixen med husbilen, sen satt vi  i solvärmen på balkonen jag pettson och bengttson och pernilla och knäckte första drinkarna och ölen....jonas blev lite gring för han ville inte köra men sandra lovade att göra de-så snällt...men vi kunde ju inte hålla oss när de var så varmt...höll ju på o törsta ihjäl där :p
 När min jonas kom hem drog vi och åt och sen hämta vi upp sandrabello i vara. Hon fick köra sista biten till stochampionatet i axvalla så drack jag jonas pettsson och bengtsson vidare =) Sen kom lilla petrus oxå!Hela resterande kvällen var de fest, dans och sång...även en runda på krogen-kul kul!

Lördag: Vaknade upp bakfulla allehopa men ändå på på gott humör =) Knäckte första ölen redan halv tio på morgonen...ni kan ju gissa hur den dagen slutade ;p Bestämde oss för att dra till skara sommarland och leka av oss lite =) De var jag, sandra, jonas, bengtsson, petsson,marcus och petrus som drog dit och måste säga att de var super! Älskar verkligen att släppa loss där, gjorde lite mer än vad ja skulle vågat men de var nog alcoholen som talade :p
När vi kom tillbaka till campingen var mikaela och emelie där-äntligen hade dom anlänt!!! Fast dom fick väl en liten chock när dom såg oss 7 komma tillbaka raglandes med gulblåa kepsar med en röd proppeler på huvudet-haha såg säker stört ut men fy fasen va kul vi hade!
Slutade med att vi festa som galningar, skrattade, åt och dansade hela kvällen....har inte haft så trevligt på länge...men sen var de ju några som blev riktigt riktigt fulla...säger inga namna men de kan vara jonas, sandra och jag....men som sagt ja säger inget ;p

Söndag: Fick stanna hela dagen eftersom ingen vågade köra, med all rätt kan ja säga! Men de var de värt. var hemma halv elva på kvällen och då hade ja skrattat så ja grät typ hela dagen! Tack för den helgen tjejer...älskar er!

Måndag: Jag och den underbaraste människan i värlen låg i sängen hela dagen, förutom när vi åt och hämta de sista grejorna i husbilen. Var gött bakfulla fortfarande, inget kul men vi hade ju varandra-vilket betyder allt! Hyre en as bra film oxå föresten den med angelina jolie då när hon fölorar sin 9åriga son...kommer inte ihåg vad den heter med spännande var den iaf...älskar filmer som är baserade på sanna historier!

Tisdag vilket är dagen uppdatering följer: Vaknade av att de ringde på dörren-Helvete skrek ja! Hade försovit oss...mina småsyskon stella och maxemiliam var redan här! Eftersom min mor och kenneth har bröllopsdag så lovade ja att hitta på något med barnen. Blev boråsdjurpark, vilket var super...tror nog att de var ja som hade roligast :p Blev massa kollande på djuren, lekande, mat och spring....sen blev de hemfärd och då kolla vi på en barnfilm...och åt lite till...sen drog vi iväg till en jätte stor lekpark här i vårgårda och den var poppis för barnen...hade räckt med att åka dit ist för att slängt ut pengar på djurparken tydligen...dom ville fasiken inte därifrån :p Hur söt som helst!
Sen åkte vi hem till oss en stund, bada barnen och åt kvällsmat...sen blev de hemfärd till mor och då åkte vi lite cross (jag körde som en kratta men fasen va kul de var!) , gosade med valparna...hahah ni skulle sett jonas blick när han såg att ja blev ner kärad i en liten liten plutt bebis-ville ta med mig den hem på en gång!!! Sen natta vi barnen och åkte en snabbis till emelie, fanns ju en del att skvallra om! hihi vissa människor beter sig som 14 för f*n och är nästan 30 bast....är man för egoistisk för sitt eget bästa då eller?!
Har även ring och smsat med en från tradera idag, har fortfarande inte fått mitt och sandras packet....vilket är väldigt efterlängtat...ni kommer tro vi är knäppa när ni får reda på vad de är :p Men efter mycket om och men så löser de sig nog, posten har nämligen tappat bort packetet :(

Nu ligger älsklingen näst intill uppe i knät på mig under en filt...tror han är lite trött...han har blivit slutkörd idag med barnen :;p sen är han ju sjuk oxå, och säg någon som inte är de efter den helgen som var....och stackars lilla sandra som fick åka till sjukan...men nu är de ju iaf på bättringsvägen =)
Ska lägga oss nu för imorgon bitti åker vi till Lyseki ett par dager =) ska bli toppen!! Har/är nämligen långledig enligt mitt schema, lite mer en 1 vecka...därför har man hunnit med en hel del ju =) gött mos!

Slänger upp bilder från den gångna veckan nästa gång ja har tid att sitta här...typ på fredag eller något :p Ha de bäst alla där ute =) puss och godnatt!


Saknar verkligen solen nu!
Båten, fisket, skratten, värmen och den goda grillmaten...gott gott!


Lämna ett spår
Postat av: Anonym

hehe klockrent inlägg baby.. tack för denna helgen oxå.. o snart e det ju cykel =) hihihi miss u

2009-07-22 @ 19:09:01
Postat av: jocke

snacka din skit med någon annan... å lägg ner dina övertalnings försök...

2009-07-23 @ 02:06:56
Postat av: Linda R

Till jocke: Jag behöver inte säga så mycket ska du veta, utan hur du beter dig och dina handlingar gör hela jobbet utav sig själv! Jag står för vad jag tycker och du är INTE värd en tjej som Emelie...hon är så mycket bättre, starkare och säkrare än vad du någonsin kommer bli! Du borde ta tag i ditt liv och stå för dina handlingar innan någon utav oss tycker att du o hon passar tillsammans, inte våran sak egenligen att lägga oss i men allt du gör sårar och förstör-och de vet du! Och har du något mer att säga mig så kan du ju ringa mig eller säga de öga mot öga och inte genom internet...rätt barnsligt eftersom du näsan är 30 bast! M.v.h Linda!

2009-07-24 @ 13:49:59
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Jennie

va mysigt ni verkar ha haft det, med båtturer, sommarland och allt =)

Ja, måste säga att det är riktigt tråkigt att det kan bli så. menmen, det är ju upp till folk vad dom prioriterar med, tyvärr =/ Annars har vi det jättebra här, hoppas du/ni med har det =) Kram

2009-07-24 @ 15:19:09
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Jennie

ah de måste jag verkligen hålla me dig om, finns det något som gör en så barnslg som nöjesparker? Det är ju riktigt kul! Ingen sommar utan liseberg eller sommarland iaf, ^^

Usch då, det lät inget vidare, hoppas ni kryar på er:) aldrig kul o vara sjuk, speciellt inte på sommaren. Dopet blir den 23e Augusti, på hennes tremånadersdag =) Passar ju perfekt då, hehe =) Får väl hoppas man får hyfsat väder iaf, de regnar ju mer nu än vad solen skiner känns det som =/

2009-07-26 @ 20:01:28
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0