Tre dagar?!

När ja vaknade i morse så fick ja slänga på mig kläderna och göra mig lite fräsch...hade sovit lite för länge om man säger så....räkan skulle strax därpå komma på en avskedsfika typ =)
Var rikgit skönt att tjöta av sig lite...surfa runt på idiot.se och kolla på japanfilmer...hahaha dom är ju helt sjukt roliga!
Gav även johan mina körkortsböcker, han sa oxå sätta igång nu...bra tycker ja...då blir ja även av med de bökerna-ligger bara och samlar damm ändå.

Johan gick nyss och ja sitter i soffan och funderar på vad man ska göra för mat...hmm alltid lika svårt att komma på vad man är sugen på....
Och när ja började fundera så insåg ja att det bara är tre dagar kvar!!! Wow, tiden går fort....idag och morgondagen försvinner för ja ska till min sandra över natten-ska ja ju ta dne förbaskade påfyllnaden på sprutan imorrn =(
Sen är de bara onsdag här hemma som ja måste fixa allt, packa, köpa de sista som behövs, storstäda och samla mina nerver...för dom är lite urbalans just nu :p

I lördags blev de överaskningsfest för Sandra =) Var därför ja inte kunde skriva något här :p hihi...var riktigt roligt när hon kom hem och såg långbordet med mat, ljus och alla vänner-tror nog att hon var nära gråten =) Helt mållös var hon iallafall.... Efter en lång och trevligt fest skulle de flesta till kronan men ja hopa över det...inte direkt mitt favvo ställe, r ju alltid samma folk och de är ju inte såå kul. Men ja och Jonas åkte till vårgårda på fest ist...blev en lite större fest än väntat och de var en galen fest =) hihi lite sent blev de allt men sådant får man stå ut me.

Får passa på att slänga upp lite egobilder...kan bero på att ja ÄLSKAR klänningen...mumma säger ja bara! Synd att ja är fruktansvärt full på bilderna bara (vilket syns) men de bjuder ja er läsare på :p

   

Nää nu är klockan massor och Jonas är hemma snart...får göra lite mat och lite
nytta innan han kommer :p Åker strax efter det till sandra me...ska ju ha tjejkväll...ska ha fotbad, massage, piling och massa skvaller-kan inte bli mycket bättre =)

Kissees!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0