rastlös!

Sitter i soffan och är fruktansvärt rastlös...har SÅÅÅÅ mycket att göra men vet inte vart ja ska börja. Måste städa klart här, packa klart lite småsaker, laga mat, och göra mig i ordning oxå-Jonas familj kommer i eftermidda över en fika, vill säga hejdå eftersom vi nte ses på sex veckor och fyra dagar....

Sncka nyss med sandra i telefonen, hon har nog ännu mer resfeber än jag...hihih vi har nog tagit vatten över huvudet säger hon...men de är bara att tuta och köra tycker ja =) Snart är den jobbiga biten med byten i köpenhamn och i schwez...och tre länder ligger framför oss med alla sevärdigheter och äventyr.

Thailand, Malaysia och Singapore är länderna som väntar oss!


Nää måste sätta igång med något nu...så de blir gjort någon gång. Men måste nog lyssna lite mer på inrique inglesias skiva först..ryser i hela kroppen när man lyssnar på låten Hero....åhhh säger ja bara vet inte vad som händer med mig men blir helt upprynd och glad....fina minnen och en fantastisk röst...mer kan man inte önska sig...för minnen stannar ju för alltis-går aldrig att radera =)
Nä ja får nog ta med mig min mp4 ändå...klarar mig nog inte utan min musik....

Förresten, ja drömde en sjuk dröm i natt...hihi handla om två gamla vänner till mig...vet inte riktigt varför vi skulle med ett tåg men vi sprang och sprang och sprang och hann tillslut ikapp det...och där hände de mest underliga sakerna ja någonsin drömt-alice (linda) i underlandet kan man väl kalla det haha! Kan ju nämna att "kompisens firmabil" var en jätte hamburgare i tyg som man fick dra själv-och innuti hamburgaren var de massa sängar....what?! fattar typ inget men de är faktiskt väldigt intressant med drömmar...hihi!

Lämna ett spår
Postat av: Sandra

lilla stumpan,, Jag lovar dejj att vi kommer ha "the time of our lifes",, Älskar dejj pössss

2009-01-14 @ 23:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0