Lördax =)

Ojoj säger ja bara...jag och min darling är riktigt bra, då menar jag ruggit bra på att sova =) haha vaknade klockan två idag...inte så kul att sova bort hela dagen men riktigt gött var de =)
Men somnade ju inte förenst tre i natt heller...blev inte att ja gick och la mig när ja hade skrivit inlägget, utan jag och Jonas kröp ner under täcket och låg och löste korsord ett par timmar....hihi riktig tant varning men måste erkänna att de var väldigt mysigt och rätt roligt att göra de tillsammans =)

Nu hade ja tänkt hoppa in i en dusch, sen lägga mig och kika lite på tv och sen göra sig lite snygg igen =) Ska ju festa loss lite ikväll...kommer ju inte träffa vännerna på ett bra jäkla tag och de är sista "fest kvällen" innan vi åker....så då får man slå slag i saken =)

Testade faktiskt min klänning förut...och ja kommer i den =) tyvärr har den nästan blivit förstor nu när ja rasat i vikt...kan bero på att ja varit sjuk så länge.....Känns konstigt att väga mindre nu än vad ja gjort på typ ett-två år...nää får ta tag i saken och gå och äta lite glas =) De är ännu en anledning att äta upp alla färskvaror (och de gottigaste i frysen) innan resan =)


Några av julkolorna ja gjorde för ett tag sen...alla har olika motiv och färger =)

Men den här är absolut finast, gjord av kärlek =) Tack Jonas för att du är såå fantastisk...finns ingen bättre än dig!

Julen städas bort i helgen...gött gött!



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0