Isgator!

Ja de kan man lugnt säga...de är verkligen is presis överallt!!
Trodde jag skulle dö när tobbe skjutsade hem mig förut, han sladda HELA vägen hem =(
Vi tittade på en riktigt grym film, crak hete den...en humoristisk maffia film med konstiga effekter :p haha. Måste ses igen =)

Som ja skrev sist så skulle ja ju på pirat fest hos min syster i måndags och de var tur att jag och jonas höll oss friska =)
Innan vi åkte dit passade vi på att gå en sväng på knalleland i borås, hitta lite saker inför resan och två snygga linnén...blev riktigt gald...har ju inte hittat något vit linne på länge som ja tyckt om men nu hitta ja två :D
Efter de åkte vi till min systers lägenhet och gjorde oss i ordning...haha var lite nervös innan man kom iväg på själva festen. Men när man kom dit släppte de ganska fort...kan ha berott på den starka välkomstdrinken :p haha... Efter en stund blev de middag och lite lekar, riktigt trevligt! Men de som gjorde att ja höll för öronen (och ögonen) ibland var när dom tvinga syrran att svara på massa frågor och påståenden och hon bara fick passa på tre.....blev ju en och en annan sex antydan men mest roliga grejer hon gjort på fyllan som tex: lämnat chips spår på färjan för att hitta till hytten, hur hon dök upp mellan Fredrik Ljungbers ben, eller hur och varför hon klättra upp för en balkong mitt inne i borås! Haha ni som känner henne förstår att man blir förvånad, Kikki som aldrig gör något "egentligen" haha =) hon är min lilla pajas allt =)
Kvällen förflöt och alla blev riktigt runda under fötterna...var roligt att se alla i pirat kläder och göra massa dumma saker :p

Dagen efter (igår alltså) hjälpte ja o min darling till att städa lite grann-behövdes för de såg ut som andra världskriget! Kom hem på eftermiddagen och var fruktansvärt trötta, gosa ner oss o soffan och var ite mer än vanligt kära, ja just så där som man bara kan vara ibland....jätte kär ♥

Och idag när jag vaknade kolla ja på tv lite, tvätta en maskin tvätt och gick sen fram för att hämta ut mitt paket på posten-som äntlgien kommit!!!!!!!!! De var då ja träffa tobbe och följde me han hem på en film.... efter de laga ja mat här hemma till min darling...blev fläskfile, pommes och béanesås =) mumma de!

Nu sitter ja och jonas i soffan mätta som aldrig förr och ska sätta på en av de tre filmerna vi köpte i går....tror att de får bli komedin =)


Slänger snabbt upp bilderna från just innan vi åkte till festen. bilder från festen har ja inte hemma för tillfället utan ligger i borås.


Hihi visst är vi söta =)

Detta fick ja hem på posten idag, efterlängtat kan ja säga!


Nä nu sitter jonas och säger att ja måste ge mig, han har inget tålamod ju...så nu kilar ja..
kisses and hugs!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0