Fredag!

Idag har varit en stressig men ändå väldigt avkopplad dag...vaknade av att jobbet ringde som vanligt och ville att ja skulle hopp in-dock svarade nej. Hade ju bokat frisör tid idag hos syrran =) Dock blev hon sjuk men hennes lärling Malin skulle ta över den tiden...så ja gick upp tog en morgon cigg, snacka med emelie, duscha och drog i väg mot borås!

Kan säga att ja aldrig varit gladare över att ha tagit körkortet som i dag, för igår tog ja tåget till Lidköping-var ju bara tvungen att ta en hejdå fika med sebbe nu innan vi åker...kommer allt sakna den lille krabaten...iaf åter till saken: JAG HATAR TÅG! Eller egentligen inte utan bara vänte tiderna mellan byterna, fruktansvärt jobbigt att stå ute i kylan i 45 min och frysa i snön =( säger bara de-ALDRIG MER!

Men färden till borås idag var ju inte helt odramatisk-trodde ärligt talat att ja skulle köra av vägen ett par gånger. Det beror inte på att ja kör som en kratta för ja är en gud bakom ratten :p haha skämt och sido...nää utan de berodde på att ja hade den förbaskade satans solen i ögonen HELA vägen fram till salongen, och inte blev de bättre av att hela vägbanan var full att is som blänkte! Blä...fick sitta med solbrillor, solskyddet och ändå anstränga mig för att se vägen överhuvudtaget. När ja väl var frame fanns de inte en ända parkering, så ja fick ställa bilen fem minuter därifrån, och när ja väl klampa n på salongen så var de tre lediga platser just utanför-då blev inte ja så glad kan ja säga :p

Satt och tjöta ett tag med tjejerna där, jätte trevligt faktiskt...bolla massa ide+er med vad vi skulle hitta på me mitt hår till vi tillslut kom fram fill att vi skulle ljusa upp de me massa slingor, klippa polisongen i jämnkant med en böjdlugg och klippa upp resten av håret men ändå behålla längderna-och så blev de med =) blev rktigt nöjd...dock hade ja hoppats på lite ljusare men solen gör sitt sen när vi kommer till thailand =)
Rätt som de var kom post gubben in(inte för att han är någon gubbe utan i 23-25 års åldern) och lämnar posten men sen fråga han om vi ville veta något roligt och självklart ville vi de!!
-Var just nere på allégatan...de är en buss som har ramat tio bilar....(alla typ fråga "va" "hur" i bakgrunden då han fortsätter)...de brann också....tror han fått en hjärtattak eller så hade väl bromsarna slutat fungera.....eller så kan de ju vara så enkelt som att han var missnöjd med migrationsvärket?!

Öh ja ha....inte va väl de en så rolig sak att berätta, hemsk möjligtvis tycker ja....Kom just på att j ainte varit inne och surfat på nyheterna dom kankse har skrivit något...

Jaja nog om de...efter ja var färdig tog ja en promenad hem till min syster som för övrigt hade världens huvudvärk så vi fick typ viska till varandra :p vi tog en stooooor kopp te och tjöta om allt mellan himmel och gjord men mest om resan ch om andra väsen så som spöken och spådomar...vet inte hur vi kom in på de men jäkligt intressant. Helt plötsligt var klockan massor och ja fick skynda mig hem...och de var skönt att för en gångs skull komma hem och att min darling redan var där =) händer inte vare dag....förutom då ja jobbar kväll då.
Vi satte igång och laga mat och gick till affären, köpte taco chips ochcola....lite får man unna sig en fredag kväll!

Imorgon händer de inte så mycket...förutom en sak men de kan ja inte skriva här ;p hihi...kanske inom sinom tid ;p
Annars blir de nog en lugn helg...åker ju om mindre än en vecka så man får ju samla sig lite...kanske är bra att börja packa snart...eller iaf skriva en lista så man inte ta med sigför mycket eller för lite för den delen. Jaja de årdnar nog sig...fast ja  är ju rätt dålig på att vara sparsam med packning, räcker att ja ska åka bort en natt så har ja me mig massor av ombyten =(

Innan ja avslutar måste j aäven klaga på en annan sak då ja ändå börja med tågen :p ja fick hem masssssssssor av kort igår ja beställt från Fuji förra veckan...glad som tusan blev jag och rota igenom alla...riktigt kul att ha dom i bilder och inte bara en fil på datorn längre....så ja skulle sätta in alla i fotoalbumet innan Jonas kom hem...men...då har lilla Linda beställt aldelles förstora kort!! Man ska ju ha 11x15 cm eller något (blev förvirrad nu igen) men ja har ju beställt 13xnågot! Endel var jätttte stora och en del mindre, glömde ju formetera om storleken i datorn-Klantig som ja är :p Men mne snyggt blev de så ja får kila till affären på måndag och köpa något fotoalbum som dom passar i =)
Nää nu ska ja nog ut och ta en nattcigg och sen gosa ner mig under täcket och mysa lite....är fasen trött, konstigt...inte likt mig en fredag kväll :p


Ännu en GAMMAL bild på mig ja hitta på facebook idag...lite läskigt att man kan hitta massa gammalt som andra lagt upp. Här är vi på en maskeradfest i skara/axvall nånstan i en byggdegård...är en cowboy/girl eller liknande-tror ja iaf :p

Ha en super helg alla mina kära vänner och läsare =)



HAHA de trodde du va Sandra-inte skulle ja hoppa över att skriva att min bäste vän fyller 20 idag!!!
GRATTIS min smulltron blomma!!♥!!♥!!
Tyväär har ja inte kunnat vara med dig och firat denna stora händelse, men lovar att jag ska gott göra dig :p har ju en liten present som ligger här och väntar på att bli öppnad =)

Vi är bäst i test-på alla test :p hihi sötis!


Hon kan allt hon, även sjunga som en dåre =)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0