2009

Gott nytt år på er alla läsare!!!

Har som vanligt haft fullt upp de sista, mycket att göra vet ni :p

Efter att jag skrev sist kom min kära fammilj på kvällen och myste, var riktigt trevligt =)
Sen åkte Stella och nick med dom hem så då behövde ja inte vara mer barnvakt =( tråkigt men ändå skönt eftersom ja började känna mig dåligt.... Somnade som en gris den kvällen :p
Dagen efter var ja fortfarande halv konstig och viste inte om ja skulle orka fira de nya året den kvällen....så planerna ändrades både en och två gånger under dagen för vid fem tiden var ja pigg och glad för jag och sandra bestämde oss för att köra i vind och skita i att vi mådde dåligt och ändå vara på topp =) och visst var vi det, blev en mysig kväll med vänner, fest och raketer.....inte bara utomhus tyvärr! Belv ju en och en annan inne i köket!! Helvete vad arg jag blev! Men som tur var så skadades inget och ingen de här året ialla falla =)
Somnade sent på nyårsnatten så klart men vaknade och mådde förjäkla dåligt alltså! Trodde först att de var bakfyllan men insåg sen att jag hade fått feber och åkt på förkylning =( De höll i sig, så igår åg jag helt utslagen på soffan, visste knappt mitt eget namn och kunde nästan inte prata...och för att tala om att ja inte kunde gå på mina egna ben! Ajaj, fattar inte hur och varför man får sååå jäkla ont i HELA kroppen för feber...blä. Men som tur var så hade jag ju min underbara jonas som verkligen hjälpte mig, iof tvinga han mig till att dricka och äta lite...då var ja inte så glad på honom när ja helst utavallt bara ville dö typ....nää fy fan så önskar ja inte enst min färsta fiende att må!

Idag har ja mått mycket bättre men är fortfarande ringrostig...har ju inte enst rökt på över ett dygn men när jonas åkte till sina föräldrar på middag förut passade jag på och testa att ta en cigg, ringde även emelie en sväng =) var skönt att tala med någon igen =)

Nu sitter jag och pinar mig igenom SAGAN OM KONUNGENS ÅTERKOMST med Jonas, han tycker om dom filmerna....men intejag.....men vad gör man inte för sin älskade ;)

Hr ju lovat att ja ska lägga upp bilder sen villa match m.m så tänkte göra det nu, kommer nog bli
en saligblandning men de får bli så den här gången.....

  
   
Hur mycket folk som helst! Och när villa gjorde mål, hoppa dom så mycket (som ni kan se på sisata bilden) och man blev lite rädd då-trodde ju att läktaren skulle rasa-vilket den gjort tidigare!

   
   
En utav julfesterna, den de var fruktansvärt mycket follk hemma hos oss efter wärdshuset som ja skrev om! På sista bilden kan ni se den förbakskade helikoptern som flög omkring mitt bland allt folk-och jag kan lova, de gör ONT att bli träffad av den! De komsiska i allt är att ja nån da senare var i mataffären och plocka upp varorna när hon i kassan helt plötsligt frågar-blev det sent i lördags? Ja de blev de väl, svarar ja lite osäkert och undrar vad hon syfta på...hon såg nog att ja var osäker och fyllde då i med- ja jag var på eran efterfest, men man kom ju knappt fram så vi gick efter ett litet tag.
Haha, då kan mna ju börja undra hur fulla ja o jonas var som släppte in alla!

  

Bilder från lilla julafonen häromdagen...Nästan alla i familjen är med på kortet förutom min
storebror ronny, min lillebror freddie och mammas man. Dock skrattar vi hysteriskt mycket för lilla Stella på bilden hade satt på sig jackan, skorna och packat ner sina julklappar i en påse så fort hon rivit upp alla för då ville hon hem :p
Inte ville hon fika klart och absolut inte vara med på ett kort haha Sam som håller i henne fick en liten smäll samtigigt...kankse syns på ansiktsuttryket-mohaha! =)


 
   
  



Bilder sen nyårsnatten och tolv slaget då vi gick ut på torget som alla andra =)
Var faktiskt väldigt mysigt, men sen blev man nästan lite rädd när de small högt och lägt, till höger och vänter, ja presis överallt....fick nån på skon minns ja :P Men fick nog med lite kortfattat med bilder, har ju på nyårskyssen-både men min älskade Jonas och en liten än med min sandra bello ;) , vännerna, jonas och hans kusin och en av alla rökbomber/pysare/smällare eller vad de kallas som placerades ut typ överallt...såg knappt raketerna för all rök tillslut :p


Nu får de vara nog, är jätte trött nu....ska hoppa ner i sängen och sova....blir ju helt utmattad för inget när man är sjuk =(
Dessutom har man ju fått börja förbereda huvudet för de är ju mindre än två veckor kvar nu...men har massor att göra innan...ska ju på piratfesten nu på måndag, fira sandra på fredag,, ta spruta på tisdag och sen helt plötsligt sitta i ett jävla  flygplan =( blä!
Nää nu måste ja dra mig...pss hej på er alla....hoppas ni haft ett bra år under 2008 och fått ett ännu bättre år 2009!!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0