Snart..

Snart är de julafton!

Herregud vad tiden går fort...men de är väl så när man har kul ;p

Helgen har bestått av två filmer i fredags och en massa kramar...var så skönt at få ha en kväll/natt tillsammans igen-den här veckan har ju bara bestått utav nattjobb...vilket den här veckan oxå kommer göra...iaf fram till onsdag morgon för sen har vi julsemester :p
Lördagen spenderade vi nere på tjörn, hur mysigt som helst! Bakade pepparkakor, åt middag, efterrätt, lekte med lilla Sara sötnosen och öppna massa julklappar-fick massa fint =)
Sen på kvällen åkte vi till alingsås och bowla jag jonas och svante..har varit en nykter och skön helg =)
Idag har de blivit storstädning inför julen, och så har vi varit ute i skogen och höggt julgranen...hihi fy fasen vad ja älskar attt vara med jonas-de märks särskillt vid sådana tillfällen-finns ingen bättre <3

Tyvärr fick ja ett samtal från en person förut som berätta vad den hade läst på nätet-inte blev ja förvånad att vissa personer inte kan släppa vissa grejer och gå vidare...är ju typ hundra år sen och båda två lever bra liv på skillda håll...men men de har väl varit så och kommer alltid vara så.
Sen är de ju de två som har "pratat" som ja är mest besviken på...eller på en utav dem iaf för den vet ja inte är sån egentligen men K är man ju inte förvånad över...hon står där helt ensam nu och har inte en enda vän från "förr" kvar på grund utav att hon gång på gång återupprepar sina misstag...tyvärr om man säger så för egentligen är hon en helt underbar människa! Men eftersom hon själv vet med sig att hon behandlar alla sina vänner som ställt upp när de värsta vindarna har blåst omkull henne som skit så skäms hon väl antagligen nu.
M...bara så du vet så är säkert en del saker de sa sanna-mer eller mindre om man säger så...men du väljer vad du vill tro på...eftersom vi inte tycker om varandra så tror du väl på allt men ta reda på lite fakta om den ena av personerna först så kommer du förstå vad jag menar...men som sagt du får tycka, tro, säga vad du vill för ja tar inte åt mig för saker som inte är sanna. Bryr mig inte ett skvatt om dig,inget illa menat men ja gör faktiskt inte det...gläds åt att du har hittat de du trivs med och hade hoppats på att vi inte behöver lägga oss i varandras liv! Så jag får önska dig lycka till och ha ett bra liv!

Bye bye allesammans!

Hinner inte lägga upp bilder nu för ja verkligen måste dra till jobbet-fort som fan ärligt talat.

Lämna ett spår
Postat av: Malin

Ne vi gillar inte varandra, MEN trots det tror jag på dig när du säger att du inte sagt så.

Fick höra lite saker om speciellt den ena.

Så nee hon verkar inte trovärdig.

Tack för att du tog dig tid att förklara.

Om jag ska vara ärlig blev jag skit sur när dom berättade saker för mig som du sagt om mig.

För jag tänkte att allt va lungt mella dig o mig nu.

Men har du inte sagt det så har du inte sagt något.

2009-12-21 @ 11:13:27
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Malin

Känns jäkligt skönt att höra att det inte stämmer!

Ne och jag har inte vart glad på dig heller och jag ska vara ärlig så har jag inte sagt så snälla ord om dig i mina dagar.. Nu känner jag att jag skiter i vilket. Och jaa dom sa en del saker men nu när jag snackar med dig så fattar jag redan nu att det inte stämmer.Som du själv sa så behöver det ju inte bli världens liv ifall vi möts.

Är trött på allt tjafs. Gött med lugn o ro :P

Ha en fortsatt bra dag!



By the way, Sorry för det jag skre på bloggen.

Blev skit förbannad över det jag fick höra.

Men tar bort det. Onödigt som fan.



2009-12-21 @ 14:11:24
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Malin

ja och jag har nog haft fel uppfattning om dig med.

Sen är det ju mycket fördomar

som förstör väldigt mycket osv.

Plus att du o jag har ju ett förflutet som

inte vart så bra. Men skönt att vi slipper den skiten nu :)



Ne men på festen när hon pratade på så sa hon att du gick runt o sa till folk att jag va en hora och att jag hade snott din katt och att jag va dum i huvudet och att jag snackar skit hela tiden mm mm. Och att du säger att Linus va skit elak mot dig, att han hade varit ett svin. mm.

Kommer inte ihåg allt hon sa för det va en del.

Jag trodde på henne till en viss del pga att du o jag har varit osams. Men samtidigt verkade det som att hon ville ställa sig in hos mig. bara för att jag sa att du o jag inte va vänner.



Sen fick jag höra av min vän att jag inte skulle tro på allt hon säger heller för att hon snackade tydligen mycket skit så aa då kände jag att om min vän säger så, så litar jag självklart på hennes omdöme. + att det är lite fler som har sagt att man inte ska tro på allt hon säger. Att hon kan hitta på en hel del skit.



Måste bara tillägga att hon Linda verkade va en jätte bra tjej. Hon va inte gapig eller något sånt.

Hon sa iaf inget ont om dig.

Hon Kimmy verkade bestämma över Linda.

Gillar inte sånt! Men men det är ju bara den uppfattningen jag fick.



2009-12-21 @ 19:27:28
URL: http://malinlindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0