Slutet!

Slutet har gått och början på något annat...något mycket bättre har startat!!

Har fått hoppa in tre gånger på ett jobb nu denna veckan, och har redan fått goda ord som gör att jag kan se ett ljus över hela situationen! Jag har fått ett erbjudande, ska skriva på alla pappren den 4 januari!!! Hahahaha snacka om att ja är lycklig!

Så nu kan ja och jonas få de vi vill, vi kan hoppa över husköpet och bygga nytt istället!
Då får man ju de exakt som man vill ha det... =)

I veckan har de inte hänt så mycket mer, men de duger för min del iaf :p 
Vi drog förresten ut förut och sladda med min lille bil :p Ville ju lära mig hur de funkar att sladda med en framhjulsdriven bil...vilket visa sig inte vara så svårt :p Men är skönt att ja ska byta bil snart..vill ju ha en större bil med ac och abs-bromsar...känns säkrare nu under vinter tiden =) Sen så vill ja ju ha en större motor...känns som ja kör en liten j*vla elbil om man jämför med Jonas bil som ja körde i sommras hahaha...

Imorgon ska vi iväg och inhandla de sista julklapparna hade vi tänkt-om jonas inte går och blir sämre iof :s Annars får vi ta de på fredag...men då ska vi ju på bio och hoppa i säng tidigt för på lördag så ska vi iväg till min far och fira julafton-de ni :p Kommer bli super mysigt ju =) Så i år blir de tre julfiranden och massa julklappar...roligt roligt =)

Nu ska ja iväg och inhandla en dricka och cigg inför nattens arbete...slutar ju 07:00 imorgon bitti så ja kommer sova bort hela dan imorgon igen...hahah ja som älskar att sova länge =)



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0