Katt åt linjal-blev mätt!!

Haha ja som rubriken beskriver så känner ja mig nu!! Usch varför tar man alltid en extra portion, trots att mna inte är hungrig längre?! Får skylla mig själv att ja är så jävla duktig på att laga mat ;p
Idag blev de fisk, med en bädd av lpressad lime, jordnöter, samba olek, och körsbärstomater med hemma gjort mos...mmm bland de godaste jag ätit-trots att ja inte tycker om fisk!!!

Efter att ja skrev förut så somna ja som en stock i soffan...hade ju trotsallt jobbat i 22,5 timmar :s Tror inte att ja ska ta åt mig så mycket nästa gång...får ju vara stopp nån gång...annars går väl ja in i väggen snart :/ Men en bra sak va ju att de meddelade att jag fått löneökning!!!!! Jiiiipppiiiiii***

När jonas kom hem och pussade mig så ja vaknade så mös vi en stund innan ja drog iväg honom till affären..köpte massa smått och gott =) De har hänt något med mig den sista tiden för ja har börjat tycka om massa grejer som ja avskytt tidigare...för ett år sen åt ja varken grovt bröd, smörgåstårta eller championer...vilket är något utav mitt dagliga intag nu-inte smörgåstårta varje dag men ni fattar poängen :p
Och idag på praktiken fick ja för mmig att göra en knäckemacka  med Keso, krillkrydda och tomat på-hur gått snacks som helst ju!! Varför har ingen sagt de tidigare?! Tror ja tänker äta de på våra filmkvällar ist för chips o dip...som ja förövrigt tröttnat på!
Och ner emelie, jag vet vad som snurrar i ditt huvud nu och NEJ säger jag bara :p hihi!!!
Förutom massa mat så köpte vi även nya små söta glöggmuggar, hur söta som helst! Ja juste glögg är ännu en grej ja verkligen avskytt förut men dricker istort sett varje kväll med Älsklingen nu...
Sen blev de även att vi inhandla ännu mer julkulor =) Vill fylla ut lite med pyntet i juleträdet ;p
De som följt mig blogg så långt som ett å¨r tillbaka minns ju att ja o jonas gjorde egna julkulor förra året...som blev riktigt julsnygga med massa glitter på i alla möjliga färger...längtar efter att få ta fram dem i år igen...vill sätta upp granen NU!!! Men de får ja snällt lugna mig med...men de är ju inte så jätte länge kvar nu om man tänker efter........

Sitter och läser på en urgullig lapp ja fick av jonas i torsdags...när jag kom em från schoppingen i borås så hade han köpt en present till mig-inslagen och allt (älskar sådant,kan leva på de hur länge som helst!) och på packetet satt lappen med orden: TILL MIN ÄLSKLING! och under det så stod det: JAG VILL JU ATT DU SKA HA DE SÅ BRA SOM MÖJLIG, ÄLSKAR DIG! Tror ni inte att man smällter då och hoppar upp i hans famn eller?!!
Sen vad ja fick va ju kanske inte de ja hade förväntat mig men de var något välbehövligt iaf...en kupéfläkt!! Hahaha romantiskt va? Men då hade han snappat upp att ja nämt de någon gång att ja hatar att ha bilen kall på morgonen så han hade åkt iväg och köpt en så ja inte skulle frysa när ja kommer ut i bilen nu förtiden...hihi han är för gullig ♥

Förresten så var de min speciall leverans som kom föut =) Dra mig baklänges vad snygg den va!!! Har dock inte vågat testa den ännu för om den inte passar så kommer jag gråta floder...och vi vill ju inte ha en tsunami i sverige :P Kan avslöja att den är en superglittrig klänning i mörk lila som ja ska ha på nyår.....kan inte vänta!!!

 

Nu är de min tur att spela ropar gubben så ja får kila :p

söta mimmi som ja var med igår :)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0