God morgon!

God morgon alla små varelser!

Sitter i soffan och försöker hålla ögonen öppna...de var ju någon som ringde mig och drog upp mig innan min vckarklocka ringde. Emelie din fuling, nästa gång ska ja titta på klockan innan du får mig att gå upp! :p

Så iaf, nu har ja ätit frukost, tjötat med emelie, mathilda och min mor i telefon...dessutom är ja redo för att åka mot Vara =) Får bli en dag med massa små ärenden som tex att hämta min nyårsklänning hos sömerskan som sytt upp den och satt på ett halterneckband-tycker inte om när det är tubtopp-känns så naket nu på vintern. Hoppas iaf att det blev bra-är ju lite nervös =)

De sista dagarna har varit rätt lugna...ja o jonas har mest spelat tv-spel, varit och handlat, mött upp köparen till min snowboard och allmänt varit bara. Igår så invigde ja min nya symaskin också =) Sydde upp mina na jeans och sydde om en klänning lite-blev as fräckt =) är rätt duktig på de där visade det sig :p

Imorgon är det nyårs afton...shit vad ett år går fort!! För att fira in de nya året så ska pernilla, bengtsson, linus o sofia komma hit på middag =) Sen ska ja självklart göra en bål, får typ bli en sån som ja gjorde på sexpartyt-super god ju! Efter de så drar vi nog ut till elin o olas fest...ska komma hur mycket folk som helst och ett live band ska spela så de kan nog bli rätt nice =)
Egentligen hade ja bara velat sitta hemma med några få personer och bara tjötat och tagit det lugnt...känner att de blev lite mycket på juldan och ja hatar ju att vara bakfull så hela dagen försvinner :/ Men eftersom ja har köpt en as cool klänning kan ju inte den bara gå till spillo-för när ska man använda en sån klänning igen liksom?! Hur som helst kommer det nog bli toppen!

Nä nu ska ja ringa Räkan o suzanne, har lovat att ringa dem hur länge som helst nu men ja är så dålig på att höra av mig-sorry :(


Detta fina halsband fick jag utav Jonas i julklapp..har länge tittat på ett exakt sådant så jag blev jätte glad nu när jag äntligen fått det =)Hänger lite snett på bilden men ni ser det iaf :p


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0