Dan före dan!

Idag är det dan före dopare dan!!
Tänk att ett år har gått så fort?! Jisses alltså...

Idag har jag och jonas tagit en promenad i det fina snöfallet...så himla mysigt <3
Blev ju självfallet en sväng in på affären där vi köpte en liten extra julklapp till jonas mor-tror att en hon kommer bli glad, köpte även nybakat bröd och lite smått och gott till kvällen. Vi har slagit in de sista julklapparna också...så de ser ut som helv*te i köket nu. men de får jonas ta hand om eftersom han skicka ut mig
med huvudet före helt plötsligt :p Tror han slår in min/mina presenter-usch hatar att han gör de när ja är hemma...är ju så sjukt nyfiken utav mig =)

Imorgon är det den stora dagen, hoppets, kärlekens och familjens dag! Så tidigt imorgon bitti blir det att åka till Jonas föräldrar där vi ska äta frukost, äta mat, öppna julklappar, titta på kalle anka och självklart gå till musikrummet och lyssna på Neil Armstrong som blivit en mysig tradition de sista åren =) Tänka att det är tredje julen tillsammans med älsklingen redan, och nästa år...ja då kanske de ser helt annorlunda ut-längtar så himlans mycket etfter det projektet!! <3

Nu ska ja göra en god kvällsmat och sen ska vi spela tv-spel...köpte ett nytt förut så de måste vi ju testa...efter det blir de en utav de nya DVD filmerna jonas köpte häromdan-hmm får väl se vad de är för sorts filmer...


*GOD JUL ALLESAMMANS*


*Klappöppningen är imorgon-det har väl ingen missat?!*


Lämna ett spår
Postat av: jennie

god jul på dig med i efterskott :)

2009-12-25 @ 23:19:53
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0