Sombie!

Usch och fy...har blivit lite tomt med blogg inlgg de sista(vilket de blir rätt ofta nu för tiden)...men har helt
enkelt inte haft tid =( Men om 5 dagar, då är ja (äntligen) arbetslös...så ska man vl inte sga men är så trött på mitt jobb... Okrar inte anstränga mig, vill inte gå o lägga mig för att ja vet att ja ska upp till de stället dagen efter m.m m.m m.m ja ni fattar...Nu den här veckan/vekorna jobbar ja tio dagar i streck så när ja väl är hemma har ja svårt att få tid över till bloggen...men som sagt bara 5 dagar kvar!
Är så gött taggad på att skaffa ett annat jobb, något helt nytt...inte något som har med det ja har gjort ett år nu att göra...har starka funderingar på att jobba utomlands...men jonas är väl inte så glad över det. Men som ja sger, ja vill inte sitta med två tre ungar om någon/några år och kanske ångra att ja inte åkte ett par månader...han säger att han förstår de så nu är de upp till mig att se till att förverkliga det-om ja nu verkligen vill de....hmm ja tankarna är i en ända röra :p


Den gångna veckan har ja inte gjort så mycket, jobbat nästan varje dag, men i måndags så blev de en fisketur men Emy...haha vet inte riktigt om vi fiska men...de blev mest massa tjöt :p
På tisdagen var jag hos läkaren (hostan o huvudvärken har inte gett med sig än!),fick ta blodprov som gjorde att tårarna flöda ner men de gick tillslut-jag tog ju de på mig själv hihi! Läkarn sa att ja var frisk men ja var sjuk...hmm blev inte så mycket klockare på de.... var även en snabbis hos emelie, och även ett par timmar hos min mor....kunde inte slita blicken från en av valparna.....gud i himmel säger ja bara vad söt,ser ut som en blanding av en långhårig chivuva o en lasaapso...pussgurka säger ja bara!
På onsdag så åkte ja o emy och piknikkorgen till alingsås o badade några timmar...var så skönt att komma utomhus och få njuta av solen och inte gå inne och tukta av värmen....
Jobbade i helgen så ja hann inte med på mycket, hade riktigt dumma tider så någon utflykt blev de inte....förutom att ja åkte till tobbe i fredags när ja slutade...solade och åt glass o tjöta skit o sen kom jonas oxå när han hade slutat....blev att vi grilla och kasta yxa-som ja var rätt grym på förvånandsvärt :p Sen framåt elva när massa folk börja komma så drog vi hem o sov...inte så kul men vad gör man inte...

Ja de var veckan som gått...och veckan som kommer innehåller ett besök på sjukhushotelet i borås hos mormor...skulle visst få en digitalkamera utav henne =) Sen så r de ju en evighet sen bara hon o jag umgicks helt ensamma...saknar faktiskt det...men sen är de nog allt ja hinner oxå...för har man varit dum nog att tacka ja till så mycket så får ja stå mitt kast....men de kommer ju löna sig-kan inte vänta till att använda pengarna till de ja o jonas planerat =)

Förresten så har ja fått ett kusinbarn till!! En liten flicka...är så glad för Elins skull...óch om en månad då är de hennes syster Emma som ska få sin första baby...unda om de blir en kille eller tjej...så nyfiken =)

Har även kommit i kontakt med en hemsida som ja ska promota lite och ha lite tävlingar och liknande åt inom en snar framtid här på min blogg....så håll ögonen öppna!

Nu ska ja da mig, tänkte börja me maten till min dröm som snart kommer hem....saknar honom enormt mycket trots att vi sågs i morse...känns som att ja har varit nykär en evighet nu! Men de är väl så kta kärlek ska vara antar jag, jippi!

Tre generationer gör en heldag i borås!

 Skratta så ja trodde ja skulle lägga mig på backen och gråta när vi skulle upp för backen haha!



Kvällen då vi bada hos svante...alltså för två/tre veckor sen...




 


Lämna ett spår
Postat av: Anonym

hahaha vafan linda. såna bilder får man ju inte lägga upp:)

2009-08-20 @ 20:18:44
Postat av: annelie

de va från mej:)

2009-08-20 @ 20:19:30
Postat av: Lindali!

Hihi man får skylla sig själv när kameran är frame :p pusspuss

2009-08-25 @ 11:47:31
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0