Happpy!!

Tiden går och man hinner inte riktigt sitta här under semester perjoden. Men får ta en snabbis nu innan vi ska ivg igen.

Sen ja skrev sist har vi varit på liseberg med jonas familj o kusiner, jag har kört en JÄTTE stor skogsmaskin och grejat me kranen...hur roligt som helst (fast lite bonnigt :p ) jag har varit hos min mor, varit på lager 157 med mamma o mormor-de blev även en sväng till syster och knalleland...köpte en tröja till min älskling, två par skor och lite krimskrams. Sen var de värdshuset oxå, riktigt trevligt...var "pubafton" med kareoke...super trevligt tycker jag...gick dit med liina, tony, tobbe, jonas, madde, linda och några grabbar ja inte kommer ihåg namnet på. Ja och så har vi ju självklart grillat och druckit öl hos tony o liina en kväll me =) Igår blev de en sväng till alingsås där älsklingen köpte en ny mobiltelefon, ja kaxa med försäljaren för hon bara skrek att hon inte hade ätit o var på dåligt humör...och så gör man inte så vi fick byt till en jätte trevlig kille ist =) Sen köpte vi även en fritös (!) så nu kan ja göra min favvo mat friterad pizza! (låter äkligt men de är sjukt gott! sen är de inte en vanligt pizza som man friterar utan de bara heter så :p ) Efter de blev de en fika på bakgråden....världens mysigaste fick, så himla romantiskt där =)
Och nu om typ en timme...så ska vi iväg och paddla kanot ja o min älskling =) Ska bli riktigt mysigt, tar med oss en filt o lite massäck...älskar verkligen att ja o jonas har semester o kan unna oss massa roliga aktiviteter =)

Ikväll åkter vi till nossebro, sandra har dragit me oss dit, bandet lillasyster ska spela....blir nog bra de....

Sen vad som händer resten utav veckan är ännu ett besök på liseberg, fast bara ja o älsklingen den här gången...två kräftskivor, en utekväll och sen självklart en riktigt slappar dag på söndag inan allvaret kommer igång igen....

ska kila nu så vi hinner göra allt fårdigt innan vi ska iväg =)

(p.s...jobbet ringde igår o ville att ja skulle jobba...men ja sa nej...kändes skönt...Men nu ska dom kanske erbjuda mig en heltjänst framöver, sitter o väger för o nackdelar...vill ju inte jobba där men pengar är pengar...fast ja vill ju inte, ja vill ju göra något  drastiskt, inte gå tillbaka till de gammla....hmm ja de löser sig tidsnog)


Allt detta fick ja hem på posten för ett tag sen...lite komiskt att allt kom samma dag trots att ja beställde de men flera dagars mellan rum.


Två skrattande pöjkar! Mina favortier, älsklingen o min broder!


Bild från cykelfestivalen...hade riktigt trevligt där må ja säga =)

Hinner inte mer nu. bye bye!

Lämna ett spår
Postat av: Jennie

Det låter som att du har haft en jättehärlig semester med Liseberg o småutflykter o så :) Kul att du gillade mitt inlägg, tycker det ligger så mycket i det. :) Kram

2009-08-29 @ 11:52:19
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennie

ja det är fruktansvärt oansvarigt av dom, det är ju ändå deras uppgift o se till att barnen äter rätt och får rätt syn på mat som är bra o vise versa. det finns ju dom föräldrar som ger sina bebisar hamburgare :O helt sjukt!

ja visst stärker det ens förhållande, och för att inte tala om hur mysigt det är, speciellt dom där små impulsutflykterna som man bara sticker iväg tillsmmans på :) det är bara bra med mig och min lilla familj :) Flisan växer och utvecklas varjedag, och det är underbart kul o se alla små framsteg i livet hon gör. Hoppas allt är bra med er med! Kram Jennie

2009-08-31 @ 13:51:03
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0