Fundersam...

Sitter & har tankarna på annat håll....
Ärligt vet jag inte vart tanka håller hus.
Skulle jobbat men bröt ihop tio minuter innan ja skulle åka...
Ringde & berätta hur de låg till...
Värdet på människor varierar, från dag till dag...varför?
Har inte vissa människor ett samvete?
Är så lycklig att ja inte är som alla andra, att ja inte är ondskan själv....
Älskar mitt liv, min Jonas, min familj & mina underbara vänner!
Men är rastlös...vill få ut något...något radikalt...
Byta mål, uppnå det...få bekräftelse att göra något bra!
Vill visa, vill rädda, vill bygga ett imperium...
Ska göra det...de jag alltid drömt om...uppnå mitt livsmål!


Tack för att du får mig att le...
Le så stort att solen bleknar.

Tack för att du får mig att vilja...
Vilja göra varje dag underbar.

Tack för att du får mig att se...
Se vår planet från den goda sidan.

Tack för att du gör mig stark...
Stark, drivsam och målmedveten.

Tack för att du får mig att ge...
Ge de bästa jag har i alla lägen.

Tack, tusen tack...


Resan på tusentals mil,börjar med ett ända steg!


Hmm ja som ni märker är ja inte mig själv idag...känns som ja sitter brevid och iaktar min kropp...petar lite, pekar, skrattar både åt och med mig själv, ber mig själv att öppna ögonen, skriker i örat hur bra jag är, viskar att jag kan mer,dansar omkring...reser mig upp och går iväg flinandes!
Har ja blivit galen undrar ni säkert, skriver massa "poesi", sjuka iaktagelser, och osammanhängande menningar...svaret är nej!
Har bara jobbat för mycket, blivit trött, rastlös och oerhört grinig....men de som är positivt är att jag o Lisa ska ut o ta en powerwalk i skogen när hon slutat jobbet....ska bli gött o röra på sig, bli anfåd, svettig, utmattad, törstig,få träningsvärk...Längtar...!!
Nu ska ja ta komandot över min hjärna och övertala kroppen att gå ut o äta frukost, för andra gången idag...gick upp klockan sex o somnade inte om...lika bra att invänta kvällen inna ja får lägga mig i min underbart sköna säng =)

Lämna ett spår
Postat av: FS

sv: Vad kul :D

massa kramar ifrån mig.



<3

2009-08-12 @ 14:50:54
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0