Skärtorsdag!

Nu är påsken här!
Och skärtorsdagen inleddes med en skön sov morgon =)
Sen blev det frukost och lite samtal mellan sandra och
emelie. Dom ska nämlign komma hit idag-jippi!
Som alla år tidigare är de wärdshuset på skärtorsdagen så
äar nerat att gå.
Får se hur jag gör, om ja är nykter och kör idag eller om de blir
ett par bira och vin för min del oxå.
Jag kan ju faktiskt ha kul utan alcohol :p

I veckan har de inte hänt så mycket, har mest degat och varit allmänt slö.
Har mått bättre i mina dagar om man säger så!

Har just svarat på ett mail till från vår vän i australien, är grymt avundsjuk på att han filmar
den stora festivalen som äger rum den här helgen, han träffar massa kändisar och trevliga människor-och självklart är de fest oxå! Hade ja vetat de tidigare hade ja nog övertalat sandrobello att dra me mig dit =)

Men nu är ja på topp och ska sätta igång och städa innan sandra och emelie
kommer och stökar ner med alla kläder och ölburkar :p haha skoja me er tjejer!



Vi tre, är en oslagbar treo som alltid lyckas på de ena eller andra sättet =)

Lämna ett spår
Postat av: sandra

hehe japp kommer om en stund,, jaså thoe har så mycket att stå i,, vi åker dit nästa år vettu:) see u soo n,,, pussar på dejj

2009-04-09 @ 12:51:02
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Linda R

Nästa år? de är ju jätte länge kvar ju :p haha...jupp see you soon babegirl!

2009-04-09 @ 13:44:26
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0