Jippi!

Idag vaknar man av att sin älskade jonas ligger kvar i sängen =9 hur gött som helst...brukar ju vakna av att han pussar mig hejdå men imorse hade han stängt av väckarklockan och ville ha en sovmorgon, och de är han ju förtjänt av! Han jobbar och sliter så mycket på dagarna så hälften vore nog....

Igår kväll gick ja igenom min mail för att töma den lite och då såg ja att ja hade fått ett mail från Tohi!
Fan vad glad ja blev...trodde inte ja skulle bli de men herregud, leendet skulle gått runt hela huvudet om ja inte hade haft öron :p Tohi och Lee var två snubbar vi träffa på en ö utanför malaysia (tioman island-världens paradis) och vi fem hitta genast ett band som glade oss alla =) haha...kommer aldrig glömma tohi´s skratt, väldigt speciellt alltså...eller när vi bada och snacka om dagen och han insåg att han hade "lose two days!" haha...härligt...men de va ju så de var...man brydde sig inte om vad de var för dag eller tid på dygnet-man gick bara efter sin inre klocka! =)
Så ja satte igång och svara på hans mail och skicka iväg det...tänkte att ja får se när svaret kommer (de skilljer ju ändå 8-9timmar till australien) och nu när ja kolla i morse hade han redan svarat! Får väl se om vi håller de vi lovat och åker till dom i australien och hälsar på, och ser kängururna hoppa förbi köksfönstret på morgorna :p haha ellr vad säger du sandra?!
 
Nu ska ja ut och ta en cigg och ringa min vän emelie...även kakan oxå, han hade ringt mig igår kväll...mm jaja skriver väl senare!

En av många strandbarsfester =)
 Jonas, Jag, Sandra, Lee och Tohi!

Lämna ett spår
Postat av: sandra

vi måste bara hälsa på dom igen,, sen om det blir i australien eller tioman,, det vet ju ingen:) hehe kyssar på min bästaste poler

2009-04-02 @ 17:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0