Himlen är blå och solen lyser!

Usch ligger i soffan och kollar på de fruktansvärt dåliga tvprogramet våra värsta år-al bundy rock on-not!

Imorse blev ja väckt av att lina ringde, hon ville komma hit och ta en promenix och tjöta lite...trevligt sa ja =) får se när hon kommer bara, vi bestämmde att vi skulle ta de lite senare...vilket är typ snart :p
Har jätte mycket att välja på tills ikväll...grillning och spela kub, monopolkväll(eftersom de inte blivit av ännu :p) va me min darling, eller snickra...
Tror de får bli grillning me vet inte om ja ska göra de med vännerna från vara eller leverne...hmm inget lätt beslut-tycker ju om att umgås med dom alla =) 


Men som de är just nu kan ja inte enst bestämma mig vad ja ska sätta på mig för kläder :p sitter fortfarande i min killes t-shirt och invirad i en filt...älskar doften utav honom, blir väldigt lugn och mysig då :p haha!
Antingen tar ja på mig mjukisarna och är sleten tills ja ska göra mig iordning för kvällen, men de är nästan för varmt att ha på sig så varma byxor nu när solen värmer så....med tanke på att ja ska ut och gå om en stund...eäh shit the same får bli ett par leggins och en tunika...de blir bra de.... Gud så tråkigt att skriva om dom tankarna-intresserar ju inte någon haha!

Har just  njutit av solen och värmen ute på balkongen medans ja tog en cigg och tjöta me emelie...alltid lika lätt att tjöta med henne, tiden bara rinner iväg =) Synd bara att de finns så ilskna och instängda människor som tror att allt handlra om dem hela tiden, vissa inser inte vilken skada dom gör på sina vänner....lycka till gumms.

Nä nu, nu...ja nu ska ja väl klä på mig och göra något...kan ju kanske packa väskan för ikväll...blir ju med säkerhet så att ja stannar där borta eftersom ja troligen inte kommer köra, blir nog lite öl drickande i kvälls solen =) Men de värsta är att min darling inte kan följa med, tror de är därför ja är så slö och inte orkar ta tag i något för tillfället...blir lat när ja vet att ja inte kommer vara med honom på ett par dagar =( Han är mitt allt, så himla fin och underbar...så himla perfekt ♥


♥♥♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥↓♥↑♥♥♥


Lämna ett spår
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

sv; härligt :D

klickade runt :D

gör du då?

2009-04-17 @ 15:35:51
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Dina tankar intresserar faktiskt mig =) heheh..

Puss

2009-04-17 @ 22:44:15
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0