Hatar tisdagar....

Japp tisdagar är inte roliga...riktigt ofta som ja blir grinig på tisdagar...men idag kan de bero på att ja har mensvärk :(
Blä inget roligt överhuvudtaget...sen så är jag full av saknad oxå...saknar så himla många just nu, min älskade jonas, pemelie och sandra...min mor, far...åh herregud...ja listan kan bli lång....

Ja hur som helst så vargårdagen underbar iaf =) eller ja nästan helt underbar...på kvällen fick ja fruktansvärda smärtor i magen-funderar på om ja har gått och blivit allergisk mot mjöl ellr något....för nu är de andra gången efter att ja ätit min älskade jonas himelskt goda scones som ja får så ont att ja inte kan stå upp :( men en lång dusch och en god natts sömn har gjort att de försvunnit =)
Jag åkte som sagt till vara igår...blev så att ja hämta upp emelie på parkeringen och sen åkte vi till hanssons och åt glass med mina gammla vänner Karl, modig, olof och martin...efter ett tag åkte vi allesammans hem till emelie och satt ute och tjöta hur länge som helst kändes de som...riktigt trevligt faktiskt. Sen blev de filmtajm...sällskapsresan som är så sjukt dålig att den blir bra =)
Efter de åkte folket och även ja efter ett litet tag...men man fick ju ett trelvigt sms då och de fick ja ju snabbt vidarebefodra till emelie-hihi hon har tur hon =) Hoppas bara att havet inte är för blått och vågorna för stora, finns ju vissa här i världen som har så stort kontrollbehov att de är löjligt-du ni vet vilka ni är!

När ja kom hem så var de ju scones time och som ja redan har skrivit så vet ni hur kvällen sluta.

Idag vakna ja av att de plinga på dörren, de var ewelina som stod bakom dörren =) Hihi hon var rastlös, och även nervös inför morgondagen då vi ska till vänersborg...men tror nog att de komme gå galant tjejen =)

Nu ska ja göra mat så de är färdigt tills min darling kommer hem...bara de att ja har sååå dålig fantasi idag så får se vad ja hittar på för gott till oss.

Chippens!

p.s idag är de dubbelavsnitt av desperet! Fantastiskt trevligt...hade ju bara kunnat bli bättre om emelie kom hit och såg de med mig...men får se hur de blir...hämtar väl upp henne imorrn innan vi åker annars :p d.s

Fruktansvärda roliga minnen till dessa kort, men fruktansvärt vad ja kommer få skit för att ha laddat upp dessa, hahah sorry tjejer!


Får väl ta ett på mig oxå som ja inte är stolt över, så ni inte blir för ledsna :p

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

hehe jag bjuder på det kortet:) vad e det ni ska ut på i morgon då? pösssar på dejj love

2009-04-14 @ 16:23:20
Postat av: sandra

det andra inlägget va från mej:) namnet syntes inte:)

2009-04-14 @ 16:24:37
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Linda R

Vi ska till vänersborg, samma ställe som du körde mig till en gång i vänersborg :p puss puss

2009-04-14 @ 19:53:49
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Anonym

de var ingen vacker syn

2009-04-15 @ 10:15:34
Postat av: Anonym

Kul att du vågar ha kvar komenterer som inte alltid är positiva! Alla andra vill bara verka så perfekta utåt! Go girl!

2009-04-16 @ 17:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0