Biluppdaterinsinlägg!

Ja den här helgenhar ja inte varot särskillt bra på att uppdatera. Kan bero på att ja i fredags inte var hemma, åkte till min kusin och grilla..var jätte mysigt =) festade och hade trevligt som vanligt!
Lördagen inledes med en liten shoppingtur i vara, leta efter en doppresent och sen satte vi oss på bagarn och åt frukost-såå himla gott! Efer de blev de en skogs/sandhållepromenad med deras två hundar, så coola...hela och halvan typ :p
Sen sola vi på altanen och "tjuvrökte" hahaha de var de roligaste ja har hört!
Åkte hem sen eftersom ja skulle jobba klockan fyra, eftersom de blev lite tajt så fick ja hoppa över att åka förbi emelie och klippa hennes kompis, får ta de i vecka ist. Eter jobbet så tjöta ja me sandra som tog de lugnt hemma..men rätt vad de var så var hon på väg hem till mig och självklart blev de fest =)
Usch, ja som hade sagt att ja inte skulle dricka mer på minst en månad, eftersom ja anser att ja kan ha lika kul utan alcohol...men tajmingen har ju inte varit så bra :p grillperjod och öl hör ju bara ihop som alla vet :p

Låter bilderna tala!

   
 
Den här bilden äger, haha!





Hade tänkt börja lägga upp dagens outfit, men som ni märkt har ja varit lite seg me det. Får nog bli så att ja lägger ut veckans outfit istället :p Men den här veckan tog ja inte varje dag som ni kankse märker...

 Speglen är visst lite dammig :p

Inte så bra kort men de får duga, hade vita korta leggins också...

Måndagen spenderade ja mest med trötthet, blev väckt av jobbet så de var bara att rusa upp och iväg! Sen när ja kom hem blev jag ännu tröttare och sov, sen sov ja lite till och lite till tills min älksade kom hem och väckte mig =) Åt lite och tjöta i telefon, men sen somna ja igen...haha vet inte vad de var me mig men måste varit att de var måndag och att ja blev uppryckt ur min skönhetssömn :p
Idag har inte så mycket hänt, mest degande faktiskt och en kort promenad...och nu är de Uggly Betty som gäller :p

Lämna ett spår
Postat av: sandrew

hehe, bästa bilden!!!! Invalid:)

2009-04-21 @ 20:52:09
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: sandrew

hehe, bästa bilden!!!! Invalid:)

2009-04-21 @ 20:52:31
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0