Annandagpåsk!

Idag är det måndag och jag o min älskling är lediga!
Så himla mysigt...hade en skön och jättelååång sovmorgon...älskar att bara ligga i hans famn och prata om allt mellan himmel och jord!

I fredags kom kakan, emilia, emelie och annie hit...blev en mys kväll med barnen =) gick till affären och köpte massa gott! När barnen hade somnat så spela vi kort, blev både gurkan och plump men när klockan var fyra så var de dax att sova...haha och de blev inte många timmars sömn innan ungarna vaknade :p Men då gjorde vi oss i ordning och gick till lekparken...så kul med massa lek och bus!
Sen när vi kom hem så gjorde vi "påskmiddag" som bestod utav tacos =) Gott gott!
Blev en hel del tid på balkongen oxå, var ju hur varmt som helst där! Barnen blåste såpbubblor och ja var inte dålig heller på att vara med i deras lek =) Robban och lisa kom oxå över en sväng, inte så ofta de händer men var riktigt kul!! Oj de lät fel menade inte så, utan menar att de händer inte så ofta att så blandade folk möts uppsamtidigt men de var riktigt trevligt, hahaha!

Kakan åkte hem strax efter att ja åkte till jobbet men emelie och annie kände sig som hemma och stannade =) var trevligt när ja kom hem från jobbet att ha dom två brudarna här haha. Blev att dom stanna en natt till =) tror nog att jonas blev lite förtjust i lilla annie, så charmigt!

Så i söndags åkte ja, emelie och annie hem till kakan för att grilla =) blev en del folk som slöt upp.... Älskar att sommarkänslorna är på G och man  kan grilla i den varma vår solen =) Tyvärr kunde ju inte jonas följa me, de var middag hos hans farmor-ja skulle följt me egentligen men hopppade de den här gången...de har ju varit såå mycket middagar och kalas den sista tiden att ja med gott samvete kunde åka iväg me vännerna ist. Hur som helst så efter att vi varit hos kakan hela dagen så körde ja hem emelie och henns goa dotter till dom och ja o kakan drog på fest,eller ja jag åkte ganska tidigt...längtade så fter min darling!
Så när ja kom hem mös ja ner mig i soffan under en filt och kikade på tv:n och njöt av min jonas och mitt stora fina påskägg jag fick utav honom i lördags...är han inte för söt eller?!

Nu har ja just gjort mig iordning för att åka tillbaka till vara, blir en sväng till Pemelie och en sväng till sandra...kanske hinner med min mor oxå.....ska ju vara hemma till sju ikväl ldå ja o jonas ska baka scones och moröter me dip =) de blir gott de!

Här är lite blandade biler sen helgen  =)
   
   
    Påskharen!


Dagens outfit (eller ja, gårdagens :p)



Nu måste ja kila!

Lämna ett spår
Postat av: Emelie

Jag och Jonas har fortfarande barnasinnet kvar=) hehe.. Fan Jonas passar ju bra som vagbkörare.. hihi.. Puss

2009-04-14 @ 09:40:56
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

vagnkörare mena jag..

2009-04-14 @ 09:41:38
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: gabbi

Sikka söta bilder!! :) puss

2009-04-22 @ 14:14:02
URL: http://belski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0