världens gång...

Mmm sitter i soffan och har just ätit en god måtid...vilket var välbehövligt efter en lång dags jobb. Idag var första gången i mitt liv som jag "träffa" en avliden person...på något vis såg hon mer fridfull och vacker ut än när hon var i livets slutskede. Så nu sitter jag här i soffan medans ovädret öser ner fruktansvärda mängder regn och hagel så billarmen går igång utanför och tänker...döden är nog inte så hemsk som ja tidigare tyckt...iaf inte om man får somna in i lugn och ro, då är det nog skönt att slippa all värk och ledsamheter.

Nu sken solen fram helt plötsligt...de är konstigt hur naturen och naturenskrafter har sin egna lilla gång...som sätter så starka spår i oss!
 
                                           
                                                                                  Min underbara livskamrat!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0