ta mig tusan oxå!

Satan vad ja är taggad...ha ännu en gång talat med min vän mikaela, som för tillfället bor i Seychellerna tills hon känner att hon vill bli vuxen och binda sig! Och ännu en gång har ja blivit erbjuden att komma och bo hos henne i hennes hus och jobba med hästarna och stallet under några månader! Jippi, äntligen känner ja att ja borde göra de, finns ju inget som himdrar mig, inget fast jobb, inga studier eller en egen familj...förutom min lilla älskade Jonas! Har inte rikgit bestämt mig pågrund av den enorma summa de handlar om och den långa tidne ja får vara ifrån min andra hälft...men han får väl i komma och hälsa på :p



nu kom han äntligen hem så ska tala med honom om detta-önska mig lycka till =)















(ovanstående bilder är tagna av mikaela, och hennes vänner där dom bor)

Hon beskriver de som att himlen är en plats på jorden och av hennes bilder att döma kan ja inte annat än att hålla med henne!

Lämna ett spår
Postat av: m1kaelak

Damn Linda det ser riktigt härligt ut!!!

2008-10-01 @ 22:29:29
URL: http://miikkiizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0