Söndag!

Japp idag är de söndag och solen skiner så de bara sprudlar av sommarkänslor!! Hur gött som helst, ja o min babe ska ut o ta en långpromenad alldeles strax =)

Gårdagen var helt underbar hos min far...även då sken solen så de blev en heldag i trädgården och massa god mat =) mums :p de blev en hel del bus och springande med farfars små älskade hundar och massa hoppande på trampollinen som lilla sara tvinga upp mig på :p

Senare på kvällen då vi kom hem bestämde ja mig för att hoppa över oktoberfestivalen med tjejerna, orkade inte att sitta i en bil mer för dagen....riktigt rastlös och tråkigt....så ja stanna här hemma och gick på kompisens inflyttningsfest ist =) blev väldigt trevligt må ja säga!

Tänkte försöka baka en evighets kaka någon dag framöver, hur coolt vore inte de?











Hihi, har ni sett något så statiskt hår tidigare?

Hahaha! Kom runt hörnet och fick se den här synen =) fasen vad go hon är i mina skor :p

Sist men inte minst...min älskade Jonas!!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0