Sömnlös :(

Åh de har varit en av de värsta nätterna i mitt liv inatt!! För de första har de varit svinkallt, måste nog sätta på alla element igen =( känns ju nästan som de är vinter ju! För de andra har ja haft så ont i hela kroppen att ja inte kunnat ligga ner, och för de tredje måste ja nog byta plats på väckarklockan-låg och kolla på den nonstop hela jäkla nattten! Åh hasde inte ork att gå upp och vända på den så ja får väl skylla mig själv....
Jaja nå vad gjorde jag igår nu då? Jag, Linda och Jonas åkte till lidköping, gjorde de ja skulle och sen åkte vi en sväng till suzanne =) riktigt kul att träffa henne igen...självklart gick vi och tog en fika i stan oxå...de är ju ett måste =)
Sen gick jag och jonas en sväng, bland annat till körskolan för att hämta ut pengarna för alla körlektioner ja inte tog...måste ju ha dem nu när ja ska åka till lysekil på intensivkurs =) Sen gick  vi till bagarn och köpte massa gott fika bröd till kvällen, jonas familj kom förbi och umgicks lite =) när vi ändå var ute och körde en sväng åkte vi förbi min mor, var ute och lekte med barnen en bra stund...vilken energi dom små liven har...hehe körde ju slut på mig :p
Jonas verkade oxå trivas, han hitta ju en "liten rolig leksak" som han kalla det i garaget...han blev som små ungarna på crossen :D Kunde ju inte motstå att  även svänga förbi min sandrabello...hihi blev ju en heldag med människorna som betyder mest för mig. Kommer bli riktigt skönt när mor och familjen flyttar närmare, då kan de inte bli bättre, hoppas bara dom hittar ett hus snart =)

Nu ska ja iväg till expert och framkalla lite snygga bilder ja tagit...ska nog köpa ett par ramar så ja får upp dom idag innan älsklingen kommer hem =) hihi....

Skriver lite senare troligtvis.....tjoho så länge :p

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0