Pandaklubben?

Sitter i min lugna värld i soffan med laptopen i knät och surfar runt, lite hit, lite dit....och så plingar de på dörren!
Två små söta flickor med hjälmarna på sne står där med sina hund ögon och viskar lie svagt-vill du vara
med och stödja oss i Pandaklubben?  Så sött av dem...fick dåligt samvete då ja hade stängt dörren om mig och satt mig till rätta igen....lycka till alla barn där ute som är med i pandaklubben och liknande projekt som jultidningen....måste vara svårt och kräfas mycket mod :D

Nå nu ska ja göra ett IQ test och sen vänta på min babe...måste kolla med honom om han har lust att vara barnvakt med mig ikväll åt min underbara lilla nick =) eller om han planerat något annat för helgen....


Världens roligaste och sötase unge!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0