Mardröm!

Fy fasen säger ja bara! Efter att Jonas åkte till jobbet i morse somnade jag om som en stock...riktigt gött...men drömde världens mardröm! Den va så verklig och obehaglig att ja vaknade i panik-satte mig upp i sängen och skrek, de har ja aldrig varit med om tidigare!
Som ni flesta vet som läser denna blogg så kämpar min mor mot olika åkommor som kan innebärda slutet på hennes liv...är livrädd att de värsa ska hända. Men i drömmen hade hon just vunnit över sjukdommen och skulle fira med att komma o hälsa på mig i seychellerna...men hennes plan kraschade och hon dog! Hade troligen gråtit i sömnen för när ja vakna hade ja torkade tårar på kinderna :(
När ja äntligen förstod att de bara var en dröm ringde ja mamma och de va sååå härligt att höra hennes röst!!
Efter de hoppa ja in i duschen och sen tog ja en cigg på balkonen, solen värmde väldigt skönt må ja säga så ja tar nog och går till jobbet idag ist för att cykla...riktigt gött väder ju =)
Fick lönebeskedet i brevlådan nyss, fick 2500 mer än väntat så de går direkt till sprkassan för resan, hihi. Jonas är nästan lika förväntansfull som mig nu men igår tröttna han nästan när ja sökte på google på seychellerna...vilka underbara bilder och texter ja såg/läste...mmm ön Mahé Island-here I come!!

Nä nu ska ja tjöta med Linda en stund sen kolla på tv, laga mat, göra mig iordning och sen ta en långpromenad inna jobbet...fattar inte hur ja ska hinna men men man får raska på lite :p


Mina underbara småsyskon när dom var på besök hos mig förra veckan, flickan på bilden heter Stella och är helgrym...hon tog luren från min mor förut och sa att hon ville sova  här....mm vad söt hon är!

Hon älskar att greja med mina smycken och rota i mina lådor :p

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0