lördag

nu är de  ördag igen men igår va de fredag-nää hää? Vi bestämde oss för att vara barnvakt åt min guldklimp så vi spela lite sällskapsspel och kolla på film och myste ner oss i soffan, han somna i mitt knä tillslut....såååå sött :p Längtar allt tills man får en egen liten knatte men först ska ja fixa jobb och jonas bygga ett hus-höhö....väntar nog inte tilldess iaf :p

Idag vakna vi av att nick sprang omkring i sovrummet och kittla oss halv nio, vi var tydligen inget roligt sälskap när vi sov....shit, fattar inte att dom kan ha såå otroligt mycket energi!! Efter frukosten åkte vi ut till Jonas föräldrar och kikade på den lilla söta kattungen...nick lekte nog med honom någon timme iaf innan han tröttna och blev hungrig så nu är det tacotajm...jonas och nicken ska skära grönsaker medans ja steker och dukar fram.....fast de beror väl på om man får min nikoncamera ur händerna på lillungen...ny världsfotografen....tar kort på allt och inget :p lägger upp lite bilder som han tagit imogon....för nu ska ja äta och sen åka till vara och festa med mina små älsklingar, sandra a, sandra h och tobbe :p kisses and hugs!!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0