Linda ♥ Jonas

Jupp då sitter man ner gosad i soffan med älsklingen efter en go tacomåltid! Mmm så gott!

Kollar på idol...måste erkänna att den nya jurin har tagit fram mycket bättre urval och röser iår...dessutom är dom
inte ett gäng "mediakåta" nördar som bara är ute efter att deltagarna ska vara fotomodeller med snygga kläder. Tycker de är toppen att dom har tagit med en storvuxen tjej vid namn loulou (stavas nog inte så) hon har ju en röst som får en att rysa!! dessutom skickar dom inte ut folk med huvudet först om dom är över 25år...de är ju trotsallt ett familjeprogram så varför kan inte äldre vara, säger bara att den nya jurin är bäst!! Trots att bruden inte tillför så mycket, de är ju killarna som bestämmer :p haha

Skrev för någon dag sedan att ja fått erbjudande att åka till Seychellena i ett par månader...pratade med jonas om det och han tyckte inte allst att de lät som någon bra idé, sa han med en bestämd röst!
Blev lite ställd och irriterad för att ja inte "får" uppfylla en dröm...men insåg att hade de varit ombyta roller så hade ja inte velat släppa iväg min kille till en ö utanför afrika och inte veta hur många månader han skulle vara borta.
Efter en stund frågar jag om han vill följa med och till svar får jag: Jag tänker inte mocka häst skit i månader så glöm det!
hihi han är för söt, min uppgift är ju att ha hand om ridturer för turister...men han vägrar lyssna....
Men jag med min briljanta och oklandriga hjärna vet ju att jonas älskar sitt jobb och hatar att gå runt utan sysselsättning, nämligen att snickra och pilla med massa saker...så ja har troligen fixat jobb åt honom oxå!
Så ja berätta det för honom, visa bild på de som skulle göras (byta tak, bygga boxar m.m) på stallet och visa bilder från ön...så nu är de till 80% säkert att vi åker, båda två!! Yeeessssssss!yeeeessssyesss!! Det de hänger på är om vi får visum men de är nästan säkert de oxå! Fatta vad coolt, jag och min älskade Pojkvän tillsammans på en ö utanför afrika.....mmm kommer bli hårt arbete men massa sol, fest och hästar...de ja älskar!! Dessutom kommer de bli riktigt kul att få umgås med mikaela, var ju så länge sen och ja saknar henne!!

Nee nu ska ja heja på min favvo i idol...ja o jonas har slagit vad om vems val kommer komma längst =)


Känner mig lika lycklig och förväntansfull som den dagen ja tog studenten!

Linda Jonas

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0