Jippi!

Äntligen ser man ett slut på lidandet! Ja är på bättringsvägen, gött gött gött... =)
Kan inte längre avsky tisdagar, vilket ja brukar göra...men just den här tisdagen så är de säsongsstart för mina två favvo program-Ugly Betty och desperata fruarna...hihi kommer sitta bänkad framför teven varje tisdag nu!

Igår kväll kröp ja ner under filten i soffan medans Jonas bakade scones åt oss =) de var det ända jag var sugen på på grund av förkylningen och han ställde så snäll upp att fixa det...världens snällaste är vad han är!
Efter att ha blivit propp mätt oss scones och en riktigt stor kopp med te så kolla vi på kung fu panda, jonas har velat kolla på den hur länge som helst och ja måste säga att den var fruktansvärt bra!! Min nya favorit film, skratta så ja trodde ja skulle dö =)

Nu ska ja ut oc ta en cigg och sen kolla lite på tv:n (igen, känns som man inte gör något annat när man är sjuk) och sen laga någon god middag...tänkte testa något nytt som ja aldrig gjort men testa hos min far för nån vecka sen...får väl se om de är ätbart haha!



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0