INBROTT!

Mohaha idag har ja varit en styg flicka!! Jag har gjort inbrott i killens tvillingsbror Linus lägenhet...hihi smög omkring trots att de inte va någon annan där =) Rörde runt lite och la saker där dom inte skulle va som i badrumsspegeln, i sängen, på tven och i köket...hehe kom på efteråt när ja hade gått att ja borde tagit en sko av varje par och tagit med till oss (bor typ 800m längre bort) hehe då hade han verkligen fått flippen....men tydligen fick han de ändå :p Linus ringde och fråga om de va vi men sa: hur ska vi ha kunnat komma in? öhöh....ja hade blivit galen om någon varit hos mig o jonas...nästintill förbannad tror ja till och med att ja hade blivit :p
Nog tjötat om de...va nyss i lampafärren och kika på en lampa, men hittade två såklart och kunde inte bestämma mig vilken ja skulle ha så ja får nog tänka på de tills imorgon...håller ju på och gör om hela inredningen i sovrummet, de har blivit så sjukt snyggt..lägger upp nån bild nr ja bestämt mig vilken lampa ja ska belysa allt med! Nu ska ja duscha och göra mig klar för kvällen =)


Här ser ni Linus när han håller på och latchar runt med sitt gips för någon vecka sen!
(hihi han ser lite smått galen ut här)



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0