fredag!

Gött, har nyss vaknat...blev en riktig sovmorgon...men som vanligt blir man väckt av att jobbet ringer...jaja mer arbete för helgen blev det.
Satt i soffan nyss i pyjamas byxor och jonas t-shirt då de ringer på dörren...och när ja öppnar är de massa utlänska killar som står där-tänkte bara jaha nu dör jag! (de har nämligen varit mycket inbrott här den sista tiden och polaker som har stannat bilar för att "tvinga folka att köpa deras smycken", då är de väl lättare att bara råna dom) men han presentera sig så artigt och sa att han skulle installera bredband-ja jäklar de hade jag glömt av!! Hehe as pinsammt ju, sitter helt sleten och skulle just förbereda mig för att hoppa in i duschen...får nog vänta med de ett tag :p
Oj nu kommer de in fler folk, känns lite konstigt att folk kommer och går som dom vill i min lägenhet när man är ensam hemma =(

Hitta äntligen mina balbilder =) kul kul!






En fruktansvärt rolig tid med alla aktiviteter så som brännbollen, karnevalen,
bonnarundan, stadsrundan, bellmanfrukosten, studenten och självklart balen!
Något som alla borde uppleva =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0