Donken...

Japp då har ännu en dag passerat för oss! Kom nyss hem, har ju jobbat som vanligt... Men idag hann ja inte enst ut ur lokalerna innan min telefon ringde....de var min älskade lille bror Nick ♥   Han sa att han, tobbe o co var på mc donalds här i vårgårda, dom skulle ner till göteborg och övernatta oss vännen stefan...dom ska gå på naturhistoriska museumet imorgon...ja hänger troligen med eftersom ja är ledig hela dagen imorrn-göööööt! 
Haha satt och jäklades med B-kändisen Stefan inne på mc donald..han har ju bivit en riktig rikskändis på tv4 skaraborg...han är ju med i Colorexreklamen :p  Alltid lika kul att jäklas med honom, hihi!

Nu sitter vi i soffan och kollar på super komedin White chick, helt sinnes sjuk ju =) älskar att den store
svarta killen (minns aldig vad han heter tyvärr) alltid får så knäppa roller...åhh har ju hjärnsläpp så kommer fasen inte på vad han heter eller vad han har varit med i för filmer tidigare...de är ju hur många som helst ju!

Nää nu ska ja lägga undan datorn för kvällen och mysa med min darlig lite...han måste ju lägga sig snart =(
Skriver några rader i morgon :p Nattinatti!

                                  ♥  Världens Mysigaste Misse ♥

Saknar min Frans, han brukade väcka mig på morgonen med sitt spinnande och
mjuka päls-vill ha honom tillbaka! Får nog åka och sno honom hos bror min men
de känns ju så dumt pga min och Jonas kommande resa =( Älskar den katten!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0