Deprimerande!!!!

Kul jul eller inte....åh blev som jag hade på känn...jobbet ringde kvart över sju i morse och fråga om ja kunde joobba idag, jag svarade visst när då? Nja för en kvart sen helst!   hehe jaja de va bara att gå upp och hoppa in i duschen så man vakna till...slö som ja är på morgonen...men ska inte klaga....de är ju pengar =)
Jobbade dock bara ett kort pass idag så ja slutade halv två...då kommer vi till de deprimerande....gatubelysningen var tänd i hela stan! Fatta, klockan två, mitt på dagen....min första tanke va-helvete nu kommer mörkret och kylan! Men som sandra brukar säga för att trösta mig....se de mysiga i det....hoppa ner i soffan under en filt med massa täända ljus och en bra film =) mmm nästan så ja längtar :p



Gatlycktorna lyer inte bara upp i höst mörkret utan man kan även ta gryma kort...som ja gjorde här förra veckan =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0