äntligen!

Äntligen har vår nya dator kommit! Vad ja har väntat...men de var värt det för den är super snygg!!

Har skrivit två jättelånga inlägg idag men på grund av att internetet cpar så dog de innan ja han ladda upp dem! Så nu orkar ja inte skriva mer ä vad ja gjort de närmsta dagarna.
i onsdags till torsdags var ja o min pojkvän i borås...shoppa loss som tokar, ja klipptew mig och färga håret så nu är ja brunett :p sen sskulle vi ta in på hotel men vi fastna hos syrran så vi stanna där och kola film o laga super god mat :) sen på fredagen kidnappade vi min vän sandra..slängde in henne i i bilen med ögonbindel....körde henne till min systers lägenhet och där festa vi innan vi gick ut på kvällen. hamnade på lite olika ställen men tillsist stanna vi på trägårn....de hade ett liveband för kvällen som var super super super bra!! sen på lördagen blev de kalas för min underbara lillebror nick och efter de skulle vi fiska kräftor men de blev så sent att vi hyrde en film oc myste här hemma ist...lika bra det =)



Min underbara lilla Nick!

lägger upp bilder senare...måste laga mat nu :) kysser and hugs!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0