AJAJ!

Ajjjjjjjjj! Det är väl de ända ja kan säga för att beskvriva hur ont jag har i min rygg! Gjorde illa mig på jobbet förut...men inte helt utan att det förde något gott med sig...räddade en tant från att fara i golvet och kanske bryta något. Tycker de  är så synd om de gamla vi har i samhället, blir dem sjuka eller bryter något i deras små kroppar så tar de så låååång tid innan de läker och blir bra-om de över huvudtafet blir bra igen =( jaja så nu sitter ja här i soffan med Linda som är och hälsar på och tjötar skit, får väl se om jag kan ta mig upp ur sängen imorgon utan hjälp då vi ska till lidköping. Ska dit och göra något som inte är allst så kul men kommer bli riktigt snyggt om några månader...hehe ni får mobba mig hur mycket ni vill, men jävlar vad de kommer bli bra sen =)

Idag har ja förövrigt inte gjort något särskilt innan ja börja jobba kvällskiftet...jag blev i och för sig så rastlös att jag bestämde mig för att bli lite nyttig, så ja hellde ut min cocacola och tog en timmes lång promenad innan ja gick på mitt skift =) gött gött måste ja säga =) ska göra de varje dag nu-iaf när ryggvärken har gått över...typiskt!


Måste säga att ja saknat alla mina vänner i stan, att bara gå och ta en fika ibland (som vi gjorde iof varje dag :p ) och tjöta skit känns lite av en lyx just nu. Säger inte att ja vantrivs här för de gör ja verkligen inte...älskar min lägenhet, mina vänner här och tillvaro med Jonas och det underbara vi har tillsammans...något som kommer växa sig ännu starkare och vackrare för varje dag =)  men det som "fattas" är min närhet till familjen och de andra vännerna  som man växt upp tillsammans med...men nu när man får körkortet snart (förhoppningsvis) så är de ju inte längre någon krånglig tågresa eller några långa sträckor som skiljer en åt!

Jaja nu ska ja skvallra om allt mellan himmel och jord med min lilla Linda! (hehe låter som om man är schitzofren när man heter likadant som vännen :p )


En väldigt gammal bild på min och Linda =)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0