Får ge det ett försök :p

Någon som förstår dig: jupp mina vänner och familj.
Någon som du saknar: min kille!
Något du längtar efter: värme!
Någon som du hatar:  nej, varför skulle jag?
Vem kramade dig senast?: Jonas.
Vem ringde dig senast?: Emelie är i telefonen nu :p
Vem var hemma hos dig senast?:  Min mor och co.
Vem var du hemma hos senast?: Emelie och jocke.
Har du några kärleksproblem: Inte förutom att jag saknar honom då han inte är i närheten!
Har du ätit nått idag:  Varma mackor och oboy =)
Har du pratat med någon idag: Ja...
Har du gråtit idag: Nästan...
Har du skrattat idag: Japp!

JAG;
Är singel: nopp.
Saknar någon just nu: Japp
Är rädd för att bli övergiven: Nej, vet att ja inte blir det!
Svär ofta: Ibland.
Sjunger i duschen: inte med min stämma.
Är en morgonperson: absolut ine!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: vem vet, om ja hade gått i skolan...
Är du kär i kärleken: JAA!
Skrattar åt mina egna skämt: Hehe, ja dom är ju roligast!
Vill ha barn
: Ja massor.
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: Tror inte det.

HAR DU;
Glasögon/linser
: Ja
Piercingar: Japp, i naveln.
Tatueringar: Japp en stor längst höften och låret.
Syskon: Ja många!
Pojk/flickvän: ja.
Jobb: Japp
För många vänner: Nej de kan man inte få för många av.
Rymt hemifrån: Nej
Färgat håret: Ja
Bra självförtroende: oftast
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Ja
Gjort något olagligt: Ja
Somnat i skolan: Ja många gånger :p
Brutit ett ben: Nej aldrig...
Tappat bort mig i min hemstad: hehe japp på fyllan!
Sett en fallande stjärna och önskat: Ja
Varit otrogen i ett förhållande: Ja för länge sen, inget ja är stolt över.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Japp
Smugit ut utan lov: Ja när man va liten :p
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja
En hemlighet som ingen vet: Japp, många :)
Varit på en blind date: nej...
Sovit en hel dag: Japp de har hänt
Somnat gråtande: Ja

BRUKAR DU;
Titta dej själv i spegeln
: ofta :)
Ha ångest: Har väl dom flesta...
Drömma mardrömmar: Ja väldigt ofta!
Klä dig i svart: Japp
Hata folk:  Nee de är onödigt slösande på energi
Lita på folk: Vissa...

SISTA PERSONEN SOM;
Sov i din säng: Jonas ;)
Du delade en dricka med: Emelie
Du fick sms från: Emelie
Du kysste: Min löv =)
Du sa "jag älskar dig" till:  Jonas så klart!

Så nu har även ja testat att göra en "lista". men får väl erkänna att det inte gav så mycket :p nää nu ska ja baka mina kärleksmums så de blir gjort nån gång =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0