Underbara tisdag!

Kändes konstigt att skriva rubriken i detta inlägg "underbara tisdag"? herregud, tror inte ja nån gång i mitt liv sagt så om en tisdag...vet inte varför men dom är ofta jobbiga, långa och tråkiga, och alldeles förlångt borta från fredag eftermidda! Men som sagt idag har de varit underbart =)
Sov över hos min lovergirl sandra, va mysigt med lite tjejsnack och skvaller ;p Hon va ju så söt och ville köra mig till vänersborg idag, allt för att få reda på först av alla om ja klara mitt teoriprov för körkortet...
Och självklart gjorde jag det!!!!  Fan ja är ju ett riktigt ljushuvud egentligen med de poängen =)
Tog ju självklart vägen över överby på tillbaka vägen för att fira...köpte en riktigt snygg blå pennkjol, en svart lång elegant cardigan, en tunika och ett helt vanligt gult linne...enkelt och snyggt!

Efter de åkte vi hem till sandra igen och fick en riktig kalas midda av hennes mor, mumma! Blev så mätta så vi bädda ner oss i sängen för att "vila" en stund...men just som ja sluter ögonen så ringer jobbet!! Ghha man kan bli bra irriterad ibland, men vad ska ja göra...har ju varit borta i två veckor så ja måste ju jobba lite nu. Så va va bara att slänga sig upp och ta sig till vårgårda igen....så nu sitter man här efter en hel dag med allt vad de innebär, plus alla bra grejer så som de desperata hemma fruarna, ett stort plus i kanten för ja klara förarprovet, shopping och en rolig och välbehövlig dag med min sandro!

Så nu är ja svin trött och ska hoppa ner i sängen och njuta, har ju trots allt sovmorgon imorrn-yes yes yes!


LINDA JONAS


Lämna ett spår
Postat av: Emelie

Fan va gött att du klara det.. Grattis! Då är det bara uppkörning kvar och sen förhoppningsvis shoppingtur efter det=) Men det blir det säkert.. Du kommer klara det galant..

Grattis och lycka till med resten!

Kramar Emelie och Annie=)

2008-10-28 @ 23:32:26
Postat av: Linda

Tack gumman! klart vi drar och shoppar när ja tagit körkortet...eller så åker vi till lek och bus landet med lilla annie och moa, vore ju mysigt =)

2008-11-03 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0