Tröttsamt!

Hihi blir sååå trött på mig själv! Eftersom jag och emilie tjöta och lekte så mycket med lilla bebisen förut så fick ja väldigt bråttom till tåget...la benen på ryggen och näst intill sprang till stationen, men som sagt de är klart att ja missar tåghelvetet med en och en halv minut!!
Jaja de va de värt har ju haft väldigt trevligt idag...blir så gött sugen på en egen unge när man träffar sådana söta små liv...lilla annie är ett charmtroll till 110%! Ringde ju min älskling när jag var där och han hörde henne skratta genom telefonen och självklart sa:blir du inte lite sugen nu? Heheh ja bara skratta åt honom, han tjötar ju jämt om att han vill ha en liten buse nu :p

Så nu sitter ja hos bror min och ska ut och ta en cigg och en kopp te med honom, sen kör han mig hem =) han är alltid lika snäll han!!

Ska bli gött när ja får mitt körkort, då tänker ja aldrig mer åka tåg! Hatar att ja va så lat eller lat va ja inte, utan hade aldrig någon tid eftersom ja jobba samtidigt ja gick i skolan! Nää nu är mitt te klart, så nu drar ja mig tillbaka!

Pease and understanding!


Hihi passar på att mysa med Frans-världens mysigaste kattskrälle =) Älskar han!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0