Snart!

Åh vad gött, hade en riktigt lång sov morgon idag =) de var väl behövligt efter en lång dig med emelie och barnen igår...lekte och busa i mängder...hihi. Blev en heldag i vara och sen kom min älskling och hämta mig, hihi var hur sött som helt att se honom med annie i knät....dock var hon väldigt trött och mållös när hon såg honom..haha de brukar jag oxå bli ;) så fruktansvärt snygg han är så kan man inte bli så mycket annat =)

Idag har  ja damsugat och tjötat med min mor och så klart emelie i telefonen...bli några timmar om dan...ajaj för öronen och räkningarna men de är de värt :D
Ska städa lite till så de är fint tills ja åker på söndag...kommer sakna min älskade riktigt mycket, vete fan hur de ska gå att sova utan donom =( men de är väl något som bara måste göras.....

nu ska ja äta lite frukost och dusch så ja kan bli människa igen...kanske så bakar ja några kärleksmums oxå så Jonas har nått gott hemma medans ja är borta!

skriver senare....kram kram



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0